دیدار مردمی، دکتر جعفرپور و هیات همراه در بخش اوز

به گرازش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی بخشداری، دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به اتفاق آتش فراز بخشدار اوز، طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان و هیات همراه، روسای ادارات بخش و معتمدین ۲۰ آبان ماه ۹۷ به دیدار اهالی روستاهای بخش اوز رفتند.


اولین دیدار با شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه و علمای اوز بود. در این دیدار درخواست مسئولین و حضار از نماینده مجلس پیگیری ارتقاء بخش اوز به شهرستان، ۲ بانده شدن جاده اوز خنج، پیگیری مخزن آب اوز که از اعتبارات دولتی ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برای مخزن آب اوز اختصاص داده شده و برای تامین اعتبارات مردمی نیز پیگیری هایی در دست انجام می باشد مطرح و اظهار امیدواری شد این دیدارها بتواند در تحقق خواسته های مردم به ویژه ارتقای اوز به شهرستان تاثیر داشته باشد.
بازدید از تالار پروین اعتصامی دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل اوز و همکاری در بازسازی سالن پروین اعتصامی دانشگاه پیام نور، خواسته بعدی این دیدار بود. آخرین بازدید در اوز از بیمارستان یکصد تختخوابی خیریه راهپیما و خواستار برطرف کردن مشکل زمین الحاقی به بیمارستان با همکاری ادارات: مسکن و شهرسازی، منابع طبیعی، راه و دانشکده علوم پزشکی لارستان شدند.


دکتر جعفرپور و هیئت همراه در ادامه برنامه پس از این بازدیدها در شهر اوز به اتفاق هیات همراه عازم روستاهای بخش شدند. و با حضور در روستاها مسائل و مشکلات آنان را با حضور روسا و نمایندگان ادارات مربوطه پاسخ گفته و قول مساعدت و همکاری و پیگیری در حد توان دادند:
– دیدار با اهالی روستاهای کهنه و توحید کهنه به میزبانی توحید کهنه در مسجد روستا.
– دیدار با اهالی روستاهای قلات و اسلام آباد به میزبانی روستای اسلام آباد در مسجد روستا.
– دیدار با اهالی روستای گلار و اقامه نماز در مسجد روستا.
– دیدار با اهالی روستاهای کوره، هود و هیرم به میزبانی روستای کوره در سالن اجتماعات دارالقرآن روستا.
– دیدار با اهالی روستای بیدشهر در مسجد جامع روستا.
– دیدار با اهالی روستای محلچه در سالن چند منظوره سلحشور.
– دیدار با اهالی روستای فیشور در سالن اجتماعات کتابخانه میرزایی روستا.
شایان ذکر است عمده مسائل و مشکلات مربوط به روستاها در حوزه مخابرات، بنیاد مسکن، آب، راه، بهداشت، ورزش و فضای سبز بود.


2 دیدگاه

  1. همشهری. دلسوز

    معمولا در سفرهای. این هییت. در بخشهای. دیگر. لارستان. مانند. جویم. بیرم. بنارویه. و…..همراه. با. فرماندار. لارستان. وسایر. روسای. ادارات. لارستان. بوده است. اما. دربخاوز. خیلی. ساده تر وخلوت. تر. برگذار. شده. است. علت. چیست

  2. همشهری. و ارتقای. اوز. به شهرستان

    در جلسه ۸. ابان ماه. جاری شورای شهر. شیراز. باحضور ۲ تن از نمایندگان. مجلس در باره. ارتقای. بخش زرقان به شهرستان. وانتزاع ان. از شیراز بحث وتبادل نظر شد وهمگی. موافقت. کردند که. زرقان. به عنوان سی امین شهرستان. فارس. تا قبل از سال جدید اقدام. گردد. ونتجه جلسه. را به. استانداری. ووزارت کشور. ابلاغ. کردند جهت. اطلاع دلسوزان. ومعتمدین. بخش. بزرگ. اوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد