دیدار فرماندار در سالروز تاسیس بنیاد مسکن با کارکنان بنیاد مسکن اوز

به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) کارکنان بنیاد مسکن با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز به مناسبت گرامیداشت تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل و افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) بهرام دوستی روشن رئیس، روح الله امینی و افشین شایان کارشناسان فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز در فرمانداری با محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار فرماندار گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از نهادهای مهم و زیربنائی کشور است که به فرمان امام راحل برای خدمت به محرومان تشکیل شده و تا کنون کارنامه ای موفق هم داشته است.

فرماندار توجه به روستاها به ویژه ساخت مسکن، صدور سند و غیره را مهم تلقی کرد و از کارکنان درخواست نمود به صورت ویژه توجه کنند. در ابتدای این دیدار بهرام دوستی روشن رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز گزارش عملکرد بنیاد را در شهرستان توضیح داد و برنامه های آینده را نیز اعلام کرد.


2 دیدگاه

  1. اوزی کارمند

    مردم شهرستان از عملکرد بنیاد مسکن کاملا راضی هستند اداره ای فعال در سطح شهرستان است لازم است سایر ادارات واز جمله فرمانداری اوز نیز برای استقرار سایر ادارات پیگیر وبا جدیت آنرا دنبال نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد