راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن انقلاب در اوز

به گزارش پسین اوز، مردم اوز نیز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و همراه و همگام با سایر نقاط کشور از ساعت ۹ بامداد روز دوشنبه ۲۲ بهمن ۹۷ با تجمع در مقابل شهرداری اوز با شکر گذاری از رحمت الهی و نزول باران شادی آفرین به راهپیمایی پرداخته و با شعارهای کوبنده میدان امام شافعی و خیابان های شهید بهشتی، میدان انقلاب و بلوار بهرزویان را طی کردند و در مقابل ورزشگاه شهدای شهر اوز تجمع نموده و با آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل در ورزشگاه سرپوشیده میراحمدی مستقر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

در این آئین شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی اوز با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خودشناسی و شناخت و نعمات الهی و سپس شکرگزاری و سپاسگزاری از خداوند یکی از وظایف اصلی مسلمانان است. شیخ انصاری شناخت محیط پیرامون بویژه شناخت ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب را بسیار خطیر دانست و گفت: در قرآن کریم، نیز به مکر و حیله های دشمنان اشارات فراوان شده است و ما نیز باید ترفندهای آنان را شناخته و برای برطرف کردن مکر و نیرنگ های آنان برنامه ریزی کنیم.

در این آئین پس از تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، هدی دانشی دانش آموز آموزشگاه کرانی به قرائت مقاله پرداخت و سرود ای ایران، قرائت شعر توسط فرناز فرهمند دانش آموز مدرسه شبانه روزی خضری، هنرنمایی کشتی گیران و ژیمناستیک های خردسال از دیگر برنامه های جشن انقلاب بود. سپس رضایی مجری برنامه قطعنامه ۷ ماده ای را قرائت و حضار آن را تایید کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد