رسانه شهرستان اوز (رشا) می آید

به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز به منظور جلوگیری از افزایش ترافیک اخبار در گروه های مختلف و تعیین یک کانال خبری رسمی، نشستی به پیشنهاد شریف بازرگانی مدیر موزه مردم شناسی در خانه فرهنگ اوز به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز تشکیل شد.

در این نشست شریف بازرگانی گفت: در اکثر شهرها و مناطق کشور یک کانال رسمی خبری وجود دارد که مردم بیشتر به آن کانال مراجعه و اخبار را دنبال می کنند. لذا پیشنهاد می شود در اوز نیز این کانال خبری راه اندازی شود. فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن سپاسگزاری از گروه های مجازی و رسانه های رسمی گفت: این کانال خبری یک طرفه بوده و فقط رسانه ها می توانند آن را تغذیه کنند اما عضوگیری عمومی خواهد شد و کاربران، شهروندان و علاقمندان تنها قادر به خواندن اخبار هستند.

وی افزود: در این کانال خبری فقط اخبار و مقالات تحلیلی مربوط به شهرستان های جنوب فارس درج می گردد. در ادامه در این مورد بحث و بررسی شد و مقرر گردید این کانال خبری با نام رسانه شهرستان اوز و نام اختصاری و مخفف «رشا» که (ر) رسانه (ش) شهرستان (ا) اوز و به معنای آهوی تیزپا نامگذاری شود.

در این نشست مدیران مسئول پسین اوز، پیام اوز، پیام دانش و وبلاگ مربوطی حضور داشتند.

 


4 دیدگاه

  1. به نظر می رسد این کار موجب از بین رفتن رقابت و از بین رفتن تلاش برای بهتر شدن و به روز بودن خواهد شد.

  2. قابل توجه فعالان اجتماعی. ومسولان فرهنگی. در اوز

    با تشکر. از. همه. فعالان. خبری. در اوز مطلع. هستیدکه درتمام مراکزشهرستانها یک حبر نگار بومی فعال برای. صداوسیمای مرکز استان وجوددارد که کلیه اخبار شهرستان را مرتب برای کل رادیو وتلویزیون شیراز. ارسال میکنند. اما شهرستان اوز. فاقد یک خبرنگاررسمی است. واوز. درسطح استان درحالت. بیخبریست. لطفا از طریق. مسوالان پیگیر یک خبرنگار فعال باشید. باتشکر

    • با سلام ، اوز سالها خبرنگار فعال داشت که چندین بار حتى زمان بخش بودن به عنوان خبرنگار برتر استان انتخاب شد ، بعدها به طور کلى دفتر عصر وپسین اوز شد خبرنگار رسمى صدا وسیما اما چرا حالا نیست پرسشى است که مسولان باید پاسخ دهند که چرا کارکنان دفتر پسین اوز کنار رفتند ، اما این جوانان هستند که باید همت کرده پا پیش بگذارند.

  3. خبرنگار رسمی صدا وسیما

    مدتی اقای زمانی که بک اموزگار ساکن اوز بودند خبرنگار صدا وسیما بودند ایشان هم از اوز منتقل شدند وکسی به جای ایشان معرفی نشد والان شهرستان اوز خبرنگاری ندارد واخبار اوز در صدا وسیمای فارس پخش نمیشود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد