فرماندار اوز : روز «سیزده بدر» محدودیت های بیشتری در شهرستان اعمال خواهد شد

فرماندار اوز :
روز «سیزده بدر» محدودیت های بیشتری در شهرستان اعمال خواهد شد


به گزارش پسین اوز و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اوز، فرماندار اوز گفت: روز سیزده بدر محدودیت های بیشتری در شهرستان اعمال خواهد شد.
علی اصغر علی پور در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اوز گفت: اعمال محدودیت‌ها در تردد و عبور و مرور وسایل نقلیه در چند روز آینده بطور محسوسی بویژه در روز طبیعت شدیدتر از گذشته انجام و در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت..
رئیس ستاد کرونا شهرستان عنوان کرد: با رعایت اصول بهداشتی و همکاری مردم با ماندن در خانه و همچنین مجموعه اقدامات طرح فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و جلوگیری از عادی انگاری روند بیماری کرونا در منطقه مدیریت خواهد شد.
فرماندار اوز افزود: فعالیت مشاغل، صنوف و واحدهای تولیدی اقلام ضروری، استمرار خواهد داشت.
علی پور تصریح کرد: در قالب این طرح تردد افراد غیر ساکن در داخل شهرستان اوز ممنوع است و اجازه هیچ‌گونه سفر جدیدی داده نخواهد شد.
وی گفت: در صورتی که مردم غیر بومی ناچارند از مسیر این شهرستان تردد کنند، ورود به شهر اوز در مسیر ، صرفاً برای ساکنین مجاز خواهد بود و افراد غیر ساکن باید فقط از مسیرهای کنارگذر عبور کنند.
فرماندار اوز خاطرنشان کرد: بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی کاملا تعطیل خواهد بود و برگزاری هرگونه مراسم که موجب تجمع افراد شود، اعم از رسمی و غیر رسمی ممنوع است.
علی پور با تاکید بر اینکه اجازه هیچ‌گونه تجمع در بوستان‌ها ، پارک‌ها و صحراها در ۱۳ فروردین ماه داده نخواهد شد، اظهار داشت: برای روز ۱۳ فروردین نیز از مردم می‌خواهیم همچنان در خانه بمانند و در این روز از هرگونه تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها و باغ های شخصی و صحرای دشته و دست کوچک ( برزگو) و سایر نقاط شهرها و روستاها جلوگیری کنند و با کنترل و مراقبت شدید، محدودیت بیشتری در ترددها بطور نامحسوس نیز اعمال می‌شود و در راستای اجرای این طرح شهرستان اوز و اعضای ستاد کرونا در آمادگی و آماده باش کامل هستند.
فرماندار اوز در پایان اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌شود با همکاری و مشارکت مؤثر جهت رعایت نکات بهداشتی، حذف سفر، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارکها و بوستان‌ها به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند و در مراسم سیزده‌به‌در امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.


1 دیدگاه

  1. اوزی ساکن در اوز

    باتشکر از فرمانداری به جهت سخت گیری بیشتر در امر مبارزه با کرونا مردم از اقدامات مسولین حمایت میکنند به امید استقرار ادارات مهم دادگستری اداره ثبت اسناد واملاک وپزشکی قانونی در اغاز سال نو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد