رکابزنی دوچرخه سواران اوزی  از بندرعباس تا اوز

به گزارش پسین اوز وبه نقل از کانال خبری لار نیوز، دوچرخه سواران بندرعباس تا اوز را در قالب تور دوستانه افتخارات اوز رکاب زدند.

۵نفر از دوچرخه سواران اوزی ساکن بندر عباس به اتفاق ۴ نفر از دوچرخه سواران اوزی که در بندرعباس به آنان ملحق شده بودند، مسیر ۳۰۰ کیلومتری بندر عباس تا اوز را رکاب زدند. به گزارش شهروز رحمانی، این تور دوچرخه سواری ۶ اسفند از بندرعباس با ارتفاع صفر سفر خود را آغاز کرد و پس از ۲ روز و نیم مسافت ۳۰۰ کیلومتری را پیمایش کرده  و ۸ اسفند به شهر اوز در ارتفاع حدود ۱۰۵۰ متر از سطح دریا رسیدند.

رکابزنان اوزی مقیم بندرعباس عبارت بودند از: شهروز رحمانی، محمد رسول قائدی، عارف مبصر، بهروز هرمی و محمد ایزدی. از شهرستان اوز نیز عادل مولوی، محبوب معصوم زادگان، امیر دودکانلو میلان و امیر حاجی پس از عزیمت به بندر عباس، به اتفاق ۵ اوزی ساکن بندر عباس در قالب تیم ۹ نفره سفر خود را به سمت  شهرستان اوز آغاز کردند. سینا پیشداد نیز این ورزشکاران را اسکورت کرد.

دوچرخه سواران روز اول بندر عباس را تا مقصد تنگ دالان به مسافت ۱۴۰ کیلومتر پیمودند. پس از شب مانی و استراحت در روستای تنگ دالان، روز دوم تا بن بست به مسافت ۱۰۰ کیلومتر رکاب زدند. روز سوم از بن بست تا اوز به مسافت ۶۰ کیلومتر را رکاب زدند و ساعت ۱۲ ظهر ۸ اسفند، به شهرستان اوز رسیدند   و با استقبال دوستان و همشهریان روبرو شدند.

دوچرخه سواران: ایوب خالقی، سهیل یادگاری، فاطمه قاضی زاده و میلان از اوز و رکاب زنانی از گراش و لار هم در شهر لار به پیشواز این ورزشکاران آمدند و از لار تا اوز دوستان خود را همراهی کردند. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد