رشد ۹۶ درصدی عمل جراحی در بیمارستان امیدوار

آمار عمل جراحی های بیمارستان امیدوار اوز در ماه گذشته ۹۶ درصد رشد داشته است .

به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس بیمارستان امیدوار، با ارتقا و تجهیزات جدید اتاق های عمل؛ تعداد عمل های جراحی این بیمارستان در ماه گذشته  از ۱۶۰ مورد به ۳۰۸ مورد افزایش یافته و رشد ۹۶ درصدی را نشان می دهد.

دکترسام بهمنی افزود: با افزایش متخصصان و تجهیزات اتاق عمل بویژه در بخش های چشم پزشکی و ارتوپدی، باعث تسریع در عمل شده، بطوریکه نوبت اتاق عمل های جراحی همه روزه در شیفت صبح انجام می شود.

دکتر بهمنی با بیان اینکه با توجه به مراجعات بیماران از شهرستان های همجوار و منطقه مانند: بستک، لامرد و مهر سعی شده است تا علاوه  برنوبت صبح در روزهای تعطیل نیز ارائه خدمات شود.

 رئیس بیمارستان و دبیر هیات امنای بیمارستان امیدوار اظهار امیدواری کردند که با توجه به عمل های متعدد چشم و وجود امکانات و متخصصان ماهر، این ظرفیت فراهم شود تا بیمارستان امیدوار شهرستان اوز بتواند به عنوان قطب تخصصی چشم پزشکی جنوب فارس تبدیل شود.


2 دیدگاه

  1. حکایت. دستگاه. سی تی. اسکن. دربیمارستان

    استقرار دستگاه. سی تی. اسکن دربیمارستان. با سابقه. اوز. بسیار. ضروری. ولازم. به نظر. می‌رسد که متاسفانه عزم جدی. برای اینکار وجود ندارد. مسولین شهرستان وهیت امنای بیمارستان. باید. با جدیت بیشتر دنبال. تجهیز بیمارستان به دستگاه. Ct اسکن باشند. تا باعث رونق.وتوسعه. بیمارستان. شود

  2. کارمند. بیمارستان. اوز

    چنانچه بیمارستان اوز به دستگاهها پیشرفته پزشکی. واز جمله دستگاه ct اسکن مجهز شود. پتانسیل. وامکان زیادی. برای خدمت رسانی به کل منطقه را دارد. اما شوربختانه تا کنون به این بیمارستان. قدیمی در جنوب فارس. کم توجهی. میشود. وانرا تجهیز نمی‌کنند وانرا به عنوان. بیمارستان. امدادی. وبه محلی برای. ارسال. بیمار. به لار وگراش. در آورده اند که مسولان شهرستان. باید اقدام جدی کنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد