زائران حج اهل سنت پارسال در اوز تجدید دیدار کردند

زائران حج اهل سنت استان فارس سال ۱۴۰۲ به ابتکار رئیس کاروان ۲۴۰۰۸ لارستان در تالار امپراطور اوز تجدید دیدار و با هم گفتگو کردند.

به گزارش پسین اوز، ۱۳۵ نفر از زائران خانه خدا که در سال ۱۴۰۲ به حج مشرف شده بودند به ابتکار محمدعلی رحیمی نژاد مدیر کاروان ۲۴۰۰۸ لارستان از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تا ساعت ۱۳ در تالار امپراطور اوز طی آیین باشکوه به تجدید دیدار پرداخته و به بیان خاطرات شیرین خویش پرداختند.

در این آیین پس از تلاوت قرآن کریم، محمدامین انصاریان معاون کاروان به خوشامدگویی پرداخت و گفت: بعد از یک سال از انجام حج تمتع، گرد آمدن دور هم می تواند خاطره زیبای ادای فریضه حج، اعتماد به نفس زائران را افزایش و باعث ایجاد روحیه معنوی گردد.

حاج شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز که سال گذشته به عنوان روحانی کاروان، زائران را ارشاد، حاج شیخ منصور حسینی معین کاروان و حاج محمدعلی رحیمی نژاد رئیس کاروان اهل سنت جنوب هر کدام جداگانه در مورد فضیلت حج، خاطرات خویش و اقدامات مثبت کاروان ۲۴۰۰۸ اهل سنت صحبت کردند.

حاج عبدالحمید ذهبی با مولودخوانی خویش در مدح رسول(ص) به فضای دورهمی معنویت بیشتری بخشید و در پایان کلیپی از عکس ها و فیلم های ۳۴ روز سفر حج تمتع سال ۱۴۰۲ کاروان اهل سنت رحیمی نژاد به نمایش درآمد و پس از اقامه نماز ظهر به امامت حاج شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز و صرف نهار گردهمایی پایان یافت.

کاروان ۲۴۰۰۸ اهل سنت لارستان، اوز، خنج، گراش، جویم، لامرد و مهر(جنوب فارس) متشکل از محمدعلی رحیمی نژاد به عنوان مدیرکاروان، محمدامین انصاریان معاون کاروان و حمید رضا انصاریان از عوامل اجرایی بوده که سال گذشته به مدت ۳۴ روز به صورت مدینه اول(۴ روز در مدینه و ۳۰ روز در مکه) با موفقیت عهده دار زیارت حج تمتع ۱۳۵ نفر از اهل سنت جنوب بوده که بیشترین تعداد از شهر اوز شرکت داشتند.

محمدعلی رحیمی نژاد در این مورد گفت: مسن ترین زائر سال پیش «خدیجه گرگ» از اوز و جوان ترین زائر کشتکاران از گله دار بوده است.

وی افزود: در ارزیابی از عملکرد کاروان ها توسط زائران به وسیله سیستم، کاروان ۲۴۰۰۸ رحمیی نژاد نمره الف را کسب و رده بالا قرار گرفت و این نشان دهنده رضایت زائران بوده است.

محمدامین انصاریان معاون کاروان نیز اظهار داشت: رابطه مدیر و معاون، روحانی و معین کاروان با زائران قطع نشده و پیوسته با آنان در ارتباط و خدمات ارائه می شود.

در پایان اعلام شد که ۱۲ اردیبهشت سال جاری ۸۵ نفر از اهل سنت جنوب توسط کاروان رحیمی نژاد به حج عمره مفرده اعزام می شوند که روحانی کاروان حاج شیخ رضا فتحی از شهر خور می باشد.


2 دیدگاه

  1. اوزی از. بندر عباس

    خوش به حالتان حاج احمد آقا اینشالله که با اینگونه خبرها به مقام. و درجه. ریاست کاروان برسید ودر زمره علمای اعلام دراین شرایط. برسید

  2. خداوند حج آنان. ا مقبول نماید از جناب حاج احمد که خبرهای دست اول را می زند تشکر می شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد