زمین چمن مصنوعی مدرسه بهروزیان به بهره برداری رسید

زمین چمن مصنوعی در مدرسه پسرانه بهروزیان امروز ۲۱ آبان ماه ۹۸  توسط مدیرکل آموزش پرورش استان فارس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پسین اوز، در این آئین که با حضور دکتر عسکر نجفی مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش استان فارس و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد محمدرضا رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز گفت: با توجه وضعیت نامناسب حیاط مدرسه و این که هر ماه با یک شکستگی برای دانش آموزان همراه بود تصمیم گرفته شد حیاط آموزشگاه با چمن مصنوعی فرش گردد.

وی افزود: با رایزنی هائی که با اداره کل انجام شد تصمیم گرفته شد به صورت پنجاه، پنجاه این کار انجام گیرد و انجمن نواندیشان هزینه ۵۰ درصد آن را متقبل شده است. این زمین چمن مصنوعی در ابعاد که ۱۷ و نیم در ۳۵ متر است نصب شده است و حدود ۱۱۶ میلیون تومان برای آن هزینه گشته است که فقط ۱۹ میلیون تومان آن توسط اداره کل آموزش و پرورش فارس و یک میلیون تومان هم از محل اعتبارات مدرسه تامین شده است و انجمن نواندیشان تعهد خویش را پرداخت کرده است در حال حاضر جمعا ۸۰ میلیون تومان پرداخت شده است. و سهم اداره کل به تمام پرداخت نشده که باید پرداخت گردد.

 رضایی در پایان از انجمن نواندیشان و مدیرکل تقدیر و تشکر کرد و گفت امیدواریم این اقدامات نقش موثری در سلامت و نشاط دانش آموزان داشته و در محیطی سالم رشد و به تحصیل علم بپردازند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد