زنگ  انقلاب در آموزشگاه حق شناس

فرماندار و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان اوز زنگ انقلاب را در دبستان حق شناس به صدا در آوردند.

به گزارش پسین اوز، با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و جمعی از مسئولان ادارات و معتمدان زنگ انقلاب اسلامی در دبستان دخترانه زینب حق شناس در مرکز شهرستان اوز به صدا درآمد. دانش آموزان با حمل تمثال امام راحل در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه یادآور ورود تاریخی امام در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ شدند.

در آیین زنگ انقلاب، علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز با یادآوری رشادت و ایثار شهید قاسم سلیمانی و سردار بهرام مبارکی (شهید شاخص اهل اوز) گفت: انقلاب ما در مدت ۴۳ سال عمر خود دارای فراز و نشیب فراوان بوده است وی به دانش آموزان گفت: تکیه برگام دوم انقلاب باعث کشف راههای توسعه می شود.

علمدار ملکی معاون آموزش و پرورش شهرستان اوز نیز اظهار داشت: زنگ انقلاب در ایران دارای پیام است. وظیفه فرهنگیان در شناسائی انقلاب به خود و دانش آموزان بسیار خطیر و اثرگذار است. وی از ستاد کرونا شهرستان، دبستان حق شناس، مسئولان و حضار و بویژه انجمن های اولیاء و مربیان سپاسگزاری کرد.

در این آیین پس از تلاوت قرآن توسط زارع مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش و برافراشته شدن پرچم و سرود جمهوری اسلامی ایران دانش آموزان راحیل صالحی، آسا بناری و لاوین صالح نژاد به قرائت مقاله پرداخته و دانش آموزان سرود بهاران خجسته باد را اجرا کردند و در ادامه مدعوین با حضور در محوطه شهرداری از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد