زنگ انقلاب در دبستان خوشابی

به گزارش پسین اوز، در ساعت ۹ و سی و سه دقیقه بامداد روز شنبه ۱۲ بهمن ۹۸ امام جمعه اوز زنگ انقلاب را در دبستان دخترانه خوشابی به صدا در آورد.

طی آیین ویژه ای و با هنرمندی دانش آموزان دبستان خوشابی زنگ انقلاب در اوز به صدا در آمد و چهل و یکمین سالگرد دهه فجر باشکوه خاص و با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و مسئولان در تالار دبستان خوشابی آغاز شد.

اسما خوانساری دانش آموز کلاس پنجم این دبستان به عنوان مجری آغاز دهه مبارکه فجر را تبریک گفت و محمدرضا رضائی مدیر آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به سه عامل مهم و اساسی شکل گیری انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری، مردم و مکتب توانست انقلاب را به پیروزی رسانده و در ادامه باعث تحکیم انقلاب شود.

علی اصغر علی پور فرماندار اوز ضمن تبریک آغاز دهه فجر از دانش آموزان، فرهنگیان و حضار در جلسه سپاسگزاری کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران نتیجه انقلاب اسلامی ایران است که نه تنها دوستان بلکه دشمنان را در مقابل عظمت و بزرگی آن به حیرت وا داشته است. وی زنگ انقلاب را زنگ بیداری و هوشیازی نامید و اظهار داشت: ما عزت نفس و اعتماد به نفس داریم و مسلما تسلیم دشمن نخواهیم شد. علی پور به دانش آموزان توصیه کرد که: باید تاریخ را ورق بزنند تا بدانید این انقلاب به رهبریت امام راحل چگونه پیروز شده است، ما شاهد حوادث تلخ و شیرین بودیم ولی باز هم مردم مقاوم بوده و هستند. بنابراین لازم است در انتخابات یازدهمین دوره مجلس فعالانه شرکت کنید.

در ادامه برنامه دانش آموزان سرود همگانی ایران را اجرا و دانش آموزان برازنده و هاشمی شعر و مقاله خوانی کردند و کیک انقلاب توسط مسئولان بریده شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد