زنگ مدرسه غدیر چدرو به صدا در آمد  

صبح امروز ۲ مهر ماه به مناسبت آغاز تحصیلی سال جدید به همراه مسئولین و به دعوت گروه دوستداران بهداشت محیط و برادران حلاجی زنگ مدرسه غدیر چدرو به صدا در آمد.

در آغاز مراسم قرآن توسط راسخی قرائت شد ورضایی رئیس آموزش و پرورش درباره چگونگی شکل گیری این مدرسه و سیر تغییرات و تکمیلآن توسط خیران و معتمدان اوز توضیح داد.  رضائی از همه کسانی که در این راه حامی معلم و دانش آموزان محروم و علاقمند این مدرسه بوده اند سپاسگزاری و خواستار این شدند که کمافی السابق خیرین به مدارس های محروم منطقه باز هم حمایت کرده و کمک های خودشان را دریغ نکنند.

آتش فراز بخشدار و عسکری رئیس شورای شهر نیز در مورد کمک های خیرین که در راه علم و دانش هزینه می کنند صحبت کردند و طیبه نوروزی معلم این مدرسه نیز از تمام کسانی که در این راه او را یاری داده اند تشکر کرده و از خیرین تقاضا کرد که یک دستگاه کولر و یک دستگاه فتوکپی که از نیازهای مهم مدرسه است اهداء کنند.

در پایان مراسم توسط برادران حلاجی به دانش آموزان کیف و لوازم التحریر اهدا شد و زنگ مدرسه توسط فائزه رضایی از دوستداران گروه بهداشت به صدا در آمد.  

گفتنی است که دبستان غدیر چدرو در بین مناطق چدرو و برزگو واقع است و ۱۴ دانش آموز دارد.

 


2 دیدگاه

  1. نام مدرسه باید با فرهنگ و اعتقادات مردم اوز سازگاری داشته باشد. بهتر بود نام مدرسه بنام مدرسه چدرو یا برزگو نامگذاری میشد

  2. موفق باشن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد