سخنان مهم معاون سیاسی استانداری فارس

به گزارش پسین اوز، و به نقل از پایگاه خبری آفتاب لارستان، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس در شهر لار با آفتاب لارستان در یک گفتگوی اختصاصی شرکت کرد که خلاصه و اهم این گفتگو باز نشر می شود:

۱-معیار عزل و نصب ها چسیت؟ ویژگی توان خدمت که از تجربه، علم، آگاهی و انگیزه حاصل می شود را معیار قرار می دهیم. البته در شرایط مساوی، مدیران بومی حق تقدم دارند.

۲-ظاهرا روال استانداری بنابر عزل مدیران قبل است؟ در مدیریت موضوعی به نام ثبات قطعی وجود ندارد. معیار و ملاک در استمرار خدمت مدیران موفقیت آنان در خدمتگزاری به مردم است.

۳-آیا در انتصابات مدیران ستادی رئیس جمهور دخالت دارند؟ بدیهی است مدیران ستادی نظر می دهند. مثلاً در استان فارس، استاندار صرفاً مسئول انتصاب ۳۷ فرماندار نیست. بلکه روسای ادارات، مدیرکل و… نیز نظر می دهند.

۴-در مورد انتصاب مدیران اهل سنت چه کرده اید؟ الان بخشدار مرکزی فرمانداری خنج از اهل سنت است(عادل کمالی) در اوز هم منصوب شده است(سینا آقایاری معاون فرماندار) اینها ظرفیت سازی برای اهل سنت است.

۵-به اعتراضات مردم حق می دهید؟ به قسمتی از اعتراضات مردم حق می دهم. ما برای حل مشکلات حرکت می کنیم و مجموعه دستگاه انتظامی وظیفه تامین امنیت مردم را عهده دار است.

۶- آیا مردم می توانند هر شعاری بدهند؟ مسلماً توهین به افراد را هیچ کس نمی پذیرد. به فرمانداران اعلام کرده ایم هر شهرستانی که نیاز است در شورای تامین اعلام کنند و ما در استان کمک می کنیم تا مکانی برای اعتراضات تعیین شود.


1 دیدگاه

  1. قابل توجه. فرمانداری اوز

    شهرستان اوز در سطح استان در حالت سکون وبی خبری است تمام شهرهای مجاور ما دارای خبرنگار صدا و سیمای فارس هستند و اخبار منطقه. خود. را گزارش می کنند به جز. اوز که خبرنگار ندارد آیا فرمانداری وسایر مسولین نمی توانند فکری. برای انتخاب یک خبرنگار به نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد