سخنگوی شورا عملکرد شورای پنجم را بازگو کرد

فرهاد رحمن زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر اوز پس از سپری شدن ۲ماه از کار شورای دوره پنجم در روز جمعه ۵ آبان ۹۶ در مسجد جامع گزارش عملکرد شورا را اعلام کردو نکته مهم در این گزارش، تشکر و سپاس وی و سایر اعضای شواری اسلامی پنجم از استقبال مردم از مراسم معارفه مهندس کراماتی شهردار اوز بود. وی در این باره گفت: امروزه ها بطور مرتب مردم و مسئولان از حسن انتخاب شهردار استقبال و با حضور خود در شهرداری باعث تقویت و دلگرمی شهردار و اعضای شورا شده اند.

رحمن زاده اضافه کرد که: امیدوارم همکاری مردم و مسئولان با شهردار بتواند باعث پیشرفت امور شهر اوز گردد. سخنگوی شورا عبور از بحران بی آبی در شهریور ماه را یکی از اقدامات برجسته شورا نام برد و گفت: این موضوع باعث برنامه ریزی و پیشگیری از حالت مشابه در آینده شده است. قدردانی رحمن زاده به نمایندگی از شورا و مردم از بخشدار از دیگر مطالب گزارشی وی بود که گفت: بخشدار تعامل بسیار مناسب و خوبی با ما دارد.

سخنگوی شورا با ارائه سایر فعالیت های انجام شده از خدمات شواری اسلامی دور چهارم و نوید خادمپور شهردار سابق به خوبی یاد کرد و از آنان سپاسگزرای نمود. و اظهار داشت امیدواریم که مسعود کراماتی که فردی معتمد، مجرب و متخصص است و در دوران مدیریت خویش شهرداری را بدون بدهکاری به شهردار بعدی تحویل داد. بتواند اهداف و برنامه های مردم، شورا را طبق قانون عملی سازد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد