سرپرست بخشداری بیدشهر معرفی شد

به گزارش پسین اوز، و با حضور فرماندار، آتش فراز بخشدار سابق، نمایندگان دادستان، ثبت احوال، معتمدان مرکز شهرستان و گروهی از اهالی بخش بیدشهر، نخستین سرپرست بخشداری بیدشهر طی آئین ویژه ای معرفی شد.

در این آئین که در مرکز بخش بیدشهر یعنی روستای کوره برگزار شد، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، مهندس فتحی از روستای هود به خوشامدگوئی پرداخت و از زحمات آتش فراز در سمت بخشداری اوز سپاسگزاری کرد و انتصاب فرماندار و بخشدار را تبریک گفت.

در این آیین فرماندار شهرستان اوز گفت: وظیفه دارم از خدمات ۹ ساله محمدحسین آتش فراز سپاسگزاری کنم و اضافه کنم که آتش فراز توانمند و مردم دار بود که توانست بین مردم و مسئولان تعامل ایجاد کند. وی ضمن معرفی محمد شاحسنی به عنوان سرپرست بخشداری جدید التاسیس بیدشهر به مرکزیت کوره اظهار داشت: شاحسنی جوانی است توانمند، اخلاق مدار و مطالبه گر است. وی افزود: طول عمر مدیریت وی سه سال است و خیلی زود پله های ترقی را طی کرده است. گرچه ایشان بسیار فعال و پیگیر موضوعات است ولی من در حضور مردم اعلام می کنم که هیچ قصوری از وی نمی پذیرم و پیوسته او را در راه برطرف کردن مشکلات مردم کمک می کنم.

سرپرست فرمانداری اوز با اشاره به ارتقاء بخش اوز گفت: ابتدا از دولتمردان بویژه شخص دکتر رحیمی استاندار و معاون سیاسی دکتر احمدی زاده تشکر می کنم که با همکاری شورای بخش و شهر و فعالان اجتماعی بخش کهن اوز به شهرستان ارتقاء یافت و امروز وظیفه ماست که در نظام جمهوری اسلامی ایران، با اطاعت از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید بتوانیم در چارچوب قانون و مقررات برای رفاه حال مردم فعالیت کنیم.

فرماندار اوز افزود: الحق که من روز به روز به خرد ورزی و خرد محوری مردم شریف شهرستان اوز بیشتر پی می برم آنان با سعه صدر و صبوری توانستند حق خودشان را بگیرند. من از مردم اوز سپاسگزاری می کنم و قول می دهم که پیگیر مطالبات به حق مردم شهرستان باشم. علی پور در بحث انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی با تاکید بر مشارکت حداکثری در این انتخابات اظهار داشت: مجلس عصاره ملت است و به قول امام راحل مجلس در راس امور است و اگر بخواهید مشروعیت داشته باشید باید پای بند مردم باشید. بنابراین هیات اجرائی شهرستان و بخش خدمتگزار مردم است.

فرماندار با تاکید بر اهمیت انتخابات در کشور گفت: حضور فعال در انتخابات پاسخ قاطع مردم به دولت های محارب و استکبار جهانی است. وی همچنین با اشاره به بحث اقتصادی، فعال کردن شهرک صنعتی را از اولویت ها دانست و گفت: دکتر رحیمی استاندار تاکید کرده است که باید نگاه ویژه به شهرک صنعتی داشته باشیم.

علی پور در پایان گفت: بزودی استاندار به اتفاق یکی از مقامات وزارت کشور برای افتتاح فرمانداری شهرستان و بخشداری بیدشهر به منطقه تشریف خواهد آورد. در ادامه محمدحسین آتش فراز بخشدار سابق اظهار داشت من ۸ سال و ۶ ماه در خدمت همه شما عزیزان بوده و می دانم که شما پای کار هستید و در زمان مدیریت من همکاری خوبی داشته اید که از اهالی بخش بیدشهر سپاسگزاری می کنم. ۱۰ مهر ۹۸ روزی ماندگار و افتخارآفرین در زندگی اجتماعی سیاسی و فرهنگی مردم شهرستان اوز و بخش بیدشهر است و به کمک مردم با تشکیل ستاد توانستیم دو جشن بزرگ و فوق العاده را برگزار کنیم. وی شاحسنی را جوانی توانمند و شایسته برای بخشداری معرفی کرد و گفت: همانطوری که مرا همراهی کرده اید انتظار است او را نیز همراهی و یاری نمایید تا بتوانیم تحت مدیریت فرماندار به مردم خدمت کنیم.

در پایان برنامه سرپرست بخشداری جدید تاسیس بیدشهر گفت: من پیوسته در کنار شما بزرگواران خواهم بود و مشورت یکی از اصول کاری من است. محمد شاحسنی از استاندار، معاون سیاسی، مدیرکل سیاسی، فرماندار و آتش فراز بخشدار سابق اوز که به وی اعتماد کرده اند صمیمانه سپاسگزاری کرد. وی افزود در کار اجرائی سیاست کاری ندارم. اخلاق مداری و تعامل و سازندگی محور کار من است. شاحسنی سرپرست بخشداری بیدشهر در پایان گفت: مسئولیت من دو اصل دارد: ۱- تکلیف ۲- حقوق . تکلیف به عهده من است و حقوق هم مال شماست و اینها در وحدت و همدلی و جلوگیری از تفرقه امکان پذیر است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد