سمینار تغییر نگرش در کارآفرینی در دانشگاه آزاد اوز

به گزارش پسین اوز، سمینار تغییر نگرش در کارآفرینی شامگاه روز یکشنبه ۱۴ بهمن ۹۷ در تالار فردوسی (خیریه عبدالقادر فقیهی) دانشگاه آزاد اسلامی اوز با حضور گروهی از مردم، مسئولان، دانشجویان و اساتید دانشگاه برگزار شد.

دکتر ابوالفضل صلواتی زاده، مدرس و مشاور دوره های تخصصی مدیریت و کارآفرینی در ایران و امارات متحده عربی در این سمینار به مدت ۲ ساعت به سخنرانی پرداخت. وی با اشاره به تعریف سواد و انواع آن گفت: هرگاه شخصی در اثر دریافت اطلاعات بتواند تغییر در نگرش و رفتارش به سوی مطلوب بوجود آورد، انسان باسوادی است. دکتر صلواتی زاده وجود آمار زیاد طلاق در ایران را نشان از عدم وجود سواد عاطفی دانست. این کارشناس کارآفرین با ارائه اسناد و مدارک و نمونه ها گفت: انسان با اعتماد به نفس و کوشش می تواند به هدف برسد.وی به شرکت بهداشتی فیروز اشاره کرد و گفت: این مجتمع با یکهزار و ۲۰۰ پرسنل که ۸۰۰ نفر آنان معلول و ۸۷ نفر نابینای مطلق هستند اظهار داشت: فیروز از شرکت های موفق ایران است.

بعد از سمینار وی به اتفاق همراهان در اتاق ریاست دانشگاه شرکت کرده و گفت: من تاکنون شهر اوز را ندیده ولی وصف آن را شنیده بودم که در دبی آقای عبدالقادر فقیهی مرا تشویق کرد تا در دانشگاه آزاد سمینار کارآفرینی ترتیب دهم و امروز شهر اوز و دانشگاه پیام نور را دیدم، شنیدن کی بود مانند دیدن؟ واقعا شهر با فرهنگ و بزرگی دارید و این منطقه استحقاق ارتقاء را دارد. دکتر صلواتی در پایان گفت من اهل کرمان هستم و اولین دانشگاه کرمان توسط خیر ساخته شده است.

در این جلسه بخشدار، ضمن تبریک دهه فجر از اشتغالزایی و کارآفرینی صحبت کرد و اظهار داشت: جوانان بخش اوز مستعد و منطقه نیز توانایی ایجاد اشتغال را دارد. محمدحسین آتش فراز افزود: ما از برنامه های اشتغال آفرینی استقبال می کنیم. محمدرضا رضایی رئیس آموزش و پرورش، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، ناصر خضری مدیر امور دانشجویی،  عبداله معصوم زادگان رئیس اتاق اصناف، سالاریان و ساسان پیرزاد نیز ضمن تشکر از عبدالقادر فقیهی از برگزاری سمینار تشکر کردند. پروانه پدرام معاون دانشگاه در ابتدای جلسه ضمن تشکر از حضور دکتر صلواتی زاده به معرفی حضار پرداخت و گفت: دانشگاه با برگزاری اینگونه سمنیارها توانسته است روحیه پرسشگری را در بین دانشجویان بوجود آورد.

احمد خضری دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد با اشاره به سابقه تاریخی اوز و ارتباط اوز با کرمان به چگونگی ساخت دانشگاه آزاد پرداخت و اظهار داشت اعتماد به نفس و پشتکار توانست این دانشگاه عظیم را به سرانجام برساند. دکتر امیری استاد دانشگاه با اشاره به توانمندی جوانان در ساخت فیلم انیمشن آمادگی همکاری دانشگاه با همراهان دکتر صلواتی زاده که در رشته فیلم و انیمشین کار می کردند را اعلام کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد