سهم  اوز از بازدید وزیر بهداشت۱۵ دقیقه

به گزارش پسین اوز، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری برای بررسی مشکلات و خواسته های مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج به این منطقه سفر کرده بود در ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه صبح روز پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ وارد دانشکده بهداشت اوز شد و مورد استقبال مسئولان، خیرین و معتمدان قرار گرفت و دانش آموز خردسال السا ارژنگ باخواندن شعری از سعدی به وزیر خیر مقدم گفت.

علی اصغر علی پور بطور مختصر توانمندی ها و نیازمندی های دانشکده بهداشت را توضیح داد و ساسان امانت رئیس دانشکده تعداد دانشجویان را ذکر و سایر موارد دانشکده بطور خیلی مختصر بیان داشت و وزیر دانشکده را ترک کرد و شریف بازرگانی اظهار داشت تعهدات دانشکده علوم پزشکی در مورد ساخت استاد سرا حدود ۲۲ درصد انجام شده که باید ۵۰ درصد انجام شود.

در همین لحظه نازنین رضایی تقاضای دستگاه سی تی اسکن کرد که وزیر در جواب گفت اینها را کتبی بنویسید. وزیر و همراهان گفتند جلسه مجمع خیرین در خنج تشکیل و آنجا مسائل را مطرح کنید. اما کسانی که از روز قبل برای ابراز درخواست های شهرستان اوز دعوت شده بودند، اکثرا از این که برنامه ای  برای ارائه درخواست ها تدارک ندیده و وزیر حدود ۱۵ دقیقه در اوز آن هم در دانشکده بهداشت به صورت مختصر گله مند و انتظار داشتند جلسه تشکیل و نیازمندی ها را مطرح سازند.

 مدیر مسئول پسین اوز در اتوموبیل با حمایت دکتر حسین زاده نماینده مردم در مجلس حدود سه دقیقه با وزیر صحبت کرد و مسائل شهرستان اوز بویژه راه، آب را مطرح ساخت و گفت لازم است برای امور بهداشت و درمان جداگانه به این شهرستان فرهنگی تشریف بیاورید. گویا جلسه ای در خنج تشکیل و از شهرستان اوز علی پور فرماندار و کراماتی شهردار نیازمندی ها را مطرح ساخته اند.


4 دیدگاه

  1. سلام کاش،اوز هم تقاضای مستقل شدن و مستقیم زیر نظر دانشکده علوم پزشکی شیراز می داد این همه نابسامانی و نارضایتی کارکنان بیمارستان امیدوارو مجموعه علوم پزشکی تصمیم و ارادهای به حل و فصل ان ندارد واقعا پرسنل بیمارستان از تیم سرپرستی و خصوصا مدیریت ناراضی و شاکی هستند ک کسی هم صدا شون نمی شنود و حاضر به برخورد با خاطیان و مدیریت نیست..

  2. ساسان پیرزاد عضو شورای خیرین سلامت

    سلام علیکم
    جناب خضری شکی نکنید در جایی که وزیر بهداشت به یک منطقه سفر می‌کند بجای اینکه قبل از سفر با شورای خیرین سلامت و بیمارستانها و موسسه های خیریه بیمارستانی جلسه هماهنگی برگزار شود و هماهنگی نمی شود و در جایی که مشخص شده طبق سین برنامه از شورای خیرین سخنران داشته باشند یا ریاست شبکه بهداشت صحبت کند فرد محترمی دیگری که عضو شورای خیرین نیست سخنرانی می‌کند باید شاهد این مسایل باشیم البته بدین خاطر این مسایل را مطرح می نمایم که آمارها را باید از مسئول مربوطه پرسید تا بتواند حق یک منطقه را بگیرد همچون گراش . لار و خنج که از شورای خیرین آمدند و از منطقه دفاع نمودند با جزییات کامل البته باید از سخنران اوز جناب فرماندارجناب مهندس علی پور و آقای کراماتی شهردار محترم تشکر کنم که تلاش خود را برای بیان نمودن و مشکلات بهداشت و درمان را انجام دادند

  3. مردی از بلوک

    اگر وقتی رییش شورای قبلی خنج علم استقلال از علوم‌پزشکی لار را سر میداد از وی حمایت میشد و ما هم خواهان جدایی از دانشکده علوم پزشکی لار و پیوستن به شیراز میشدیم اینچینی سرمان در نمی آمد. الان علوم پزشکی لار به خنج باج می دهد و امکانات بیشتر تا دوباره معترض نشود . عزیزان بزرگ اوزی بفکر مستقل شدن شبکه بهداشت اوز از لار باشید اگر هم نشد برین زیر نظر شیراز .

  4. حکایت وزیر بهداشت. در اوز

    به قرار اطلاع وزیر بهداشت در گراش هم شتابان عمل کرده وخیران نا راضی هستند قول گرفتند. وزیر. در آینده مستقلاً به گراش برود. ما هم باید وزیر بهداشت را در اوز دوباره ملاقات کنیم و مطالبات خود را بخواهیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد