سومین دوره مسابقات طناب کشی بانوان

به مناسبت عید سعید قربان سومین دوره مسابقات طناب کشی بانوان توسط هیات بازی های بومی محلی اوز به میزبانی شهرک توحید در سالن ورزشی فردوس شهرک توحید کهنه با حضور مسئولین اوز و شهرک توحید و کهنه برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به صورت منطقه ای برگزار می شد و از شهر و روستاهای: اوز، کهنه، گلار، کوره، هود، بیدشهر، فیشور در ۱۷ تیم به نام های: آژانس یاس، عقاب کهنه، اتحاد هود، گردباد کهنه، والیبال کوره، فراز بیدشهر، رعد، یادمان هود، کتابخانه بانو، طوفان کهنه، خاول گلار، یاران هود، آفتاب فیشور، هلال احمر اوز، شاهین کهنه، محیط زیست اوز، نصر اوز در چهار گروه تیمی با هم به رقابت پرداختند که تیم های عقاب کهنه، نصر اوز،آفتاب فیشور و فراز بیدشهر  به مرحله نهایی راه یافتند و در آخر تیم عقاب کهنه اول، نصر اوز دوم و آفتاب فیشور مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد و جام اخلاق نیز به تیم کتابخانه بانو تعلق گرفت.

اعضای گروه برگزار کننده این بازی ها: فاطمه کامیاب، حمیرا نامدار، فائزه رضائی، بنفشه مرادی، ریما و بلقیس کامیاب، قدریه غیاثی،آنا حسینی و هیات داوران: مینا مرادی، سهیلا پیشدست و فاطمه گرام پور بود. هدف از برگزاری این مسابقات زمینه ایجاد نشاط در بین بانوان و گام بزرگی در جهت توسعه و معرفی بازی های بومی و محلی بوده است.

لازم به ذکر است که تماشاگران زیادی برای تشویق تیم های خود در سالن حضور داشتند که با تشویق های خود باعث ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر در تیم های خود شدند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد