سپاه پاسداران اوز برگزار کرد: جشن بصیرت در تالار الزهرا (س)

به گزارش پسین اوز، آئین جشن بصیرت با حضور امام جمعه، بخشدار، شهردار، اعضای شورای شهر و گروهی از مسئولان، معتمدان و بیسجیان در تالار الزهرا(س)  اوز برگزار شد.

فاطمه نجاتی مجری برنامه بود و پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه پاسداران اوز را به جایگاه دعوت کرد. وی طی سخنان کوتاهی گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و آرمانهای انقلاب اسلامی است. سروان سیدحسین رضوی افزود: که فتنه ۱۳۸۸ توسط ایادی استکبار بوجود آمد و روز بصیرت به آنان نشان داد که مردم گوش به فرمان ولایت و پیرو اسلام هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه لارستان نیز اظهار داشت که: فریب خوردگان داخلی به ترتیب در سالهای ۷۸، ۸۸و۹۶ اقدام به فتنه کرده اند که جنس فتنه اول سیاسی و فرهنگی، جنس فتنه دوم سیاسی و امنیتی و جنس فتنه سوم اجتماعی و اقتصادی است که مسئولان و مردم باید هوشیار باشند.

سردگرد امیر جاهدی افزود: راه برون رفت از فتنه ایستادگی و مقاومت است. این نوع ایستادگی را مومنانه می گویند که باید از پیامبر (ص) الگو گرفت. در این آئین محمد خواجوی به اجرای برنامه هنری پرداخت و هانیه شهریاری شعری از سروده فاطمه نجاتی را قرائت کرد، و مسعود آواره تنها جانباز فیشوری به روی صحنه رفت و با شعارهای مختلف و پاسخ به چند پرسش برنده برنامه شد.

در پایان به بسیجیان و عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد از سوی بسیج لوح تقدیر اهداء گردید.   

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد