سیدآبادی در دانشگاه آزاد اوز

مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی وزارت ارشاد، به اتفاق روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و آباده و نایب رئیس شورای اسلامی آباده، گروهی از هیات اجرائی دانشگاه آزاد و پایتخت کتاب از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز بازدید کردند.

در این بازدید پروانه پدرام، محسن مهرآوران، ناصر خضری در هر مورد توضیحات لازم را ارائه دادند. و میز مهربانی دانشگاه که تعدادی از دانشجویان در حال مطالعه کتاب بوده و آن را برای همدیگر توضیح می دادند نیز مورد بازدید قرار گرفت و سید آبادی با تعدادی از دانشجویان به صحبت پرداخت. تالارهای فردوسی، سعدی، مولوی، خیام مورد بازدید قرار گرفت و سیدآبادی اظهار داشت: هر کس به این دیار سفر کند می داند که انسان چگونه می تواند همراه و همدم یکدیگر باشد. وی همت و تلاش خیران را ستود.

وی افزود آنچه از اوز به ارمغان می برم فرهنگ خوب مشارکت و کمک به همنوع است. سیدآبادی اضافه کرد من به شهرهای مختلف سفر کردم ولی هیچ کجا مثل اوز مردم پای کار فرهنگی نیستند. وی پیشنهاد کرد فیلم مستندی تهیه و ویژگی های شهر اوز را معرفی و پخش کنید تا سایرین نیز بتوانند استفاده کنند.

در این جلسه ناصر خضری چگونگی ساخت دانشگاه و مشارکت خیرین را تشریح کرد و کارکنان دانشگاه نیز معرفی شدند. رئیس و دبیر هیات امناء نیز در مورد دانشگاه و مدیریت آن به صحبت پرداختند و پس از صرف ناهار در دانشگاه مدیرکل مطالعات فرهنگی برای عزیمت به تهران راهی فرودگاه شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد