سیستم احضار پرستار بی سیم در بیمارستان امیدوار

رئیس بیمارستان امیدوار اوز از تجهیز بخش های بیمارستان به سیستم احضار پرستار بی سیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیدوار اوز دکتر محمد هادی شمسایی رئیس بیمارستان از نصب سیستم احضار پرستار بی سیم در تمامی بخش های بیمارستان خبر دادو گفت:سیستم احضار پرستار به عنوان یک سیستم کاربردی و مهم درجهت اعتبار بخشی بیمارستان به شمار میرود وجز ملزومات  یک بیمارستان میباشد.

دکتر شمسایی در تشریح کاربرد این سیستم اذعان داشت:سیستم احضار پرستار به بیماران اجازه می‌دهددرخواست‌های رسیدگی خود را از راه دور با پرستار در میان بگذارندو امکان برقرای ارتباط با پرستار بدون جابجای بیمار فراهم میسازد‌ همچنین سبب افزایش احساس امینت به بیمار و همراه ایشان و تسریع ارایه خدمات به بیمار میشودو از ازدحام در پیشخوان ایستگاه پرستاری جلوگیری مینماید.

دکترشمسایی ضمن تشکر از بانی و خیر بیمارستان بیان کرد:در اذر ماه به همت بانی بیمارستان اقای عبدالحمید امیدوار این سیستم به مبلغ هفتصدو پنجاه میلیون و هشت صد هزار ریال خریداری ودر بالای تمامی تختها و سرویس بهداشتی بخشهای درمانی نصب شد.


2 دیدگاه

  1. این سیستم اکنون در بیشتر بیمارستانهای کشور وجود دارد وتجهیز بیمارستان به این سیستم بسیار ضروری و مفید برای بیماران و پرستاران میباشد. انشااله مبارک است

  2. پرسنل. سابق. بیمارستان

    دست. خیران همشهری. درد. نکند. اما. مشکل. بیمارستان. اوز. کمبود. پزشکان. متخصص است باید همه مسولان. با. تماس. بیشتر. با دانشکده علوم پزشکی. لارستان. کمبود. متخصص. را حل نمایند. وگرنه. بیمارستان. همچنان. درجا. میزند. وبه. درمانگاه. تبدیل میشود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد