سیل تابستانى در جنوب فارس

به گزارش پسین اوز ، دیروز در شهر اوز ۵ میلى متر باران نازل شد وجمع بارندگى از ابتداى فروردین ٩٩ تاکنون به ١۴٩ میلى متر رسید همچنین به نقل از پایگاه خبرى لارنیوز سیل دیروز باعث آبگرفتگى معابر وقطعى برق در برخى مناطق شد .

بارش شدید باران و وزش باد شدید روز گذشته در شهرستان‌های جنوبی فارس، موجب بروز سیل، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و قطعی برق در برخی مناطق شهرستان‌ها شد.
به گزارش لارنیوز رحیم آزادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم گفت: شهرستان‌های فسا، کازرون، خفر، فراشبند و لار دچار آبگرفتگی و خسارت جزئی شدند، عمده خسارت وارده در روستاهاست و هنوز برآورد اصلی خسارت‌های وارده انجام نشده و کارشناسان درحال برآورد دقیق خسارات هستند.
حسین آرگیو فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: براثر بارش دیروز در چند روستای منطقه نوبندگان شهرستان فسا درختان نخل و چندین تیر برق شکسته و موجب قطعی برق مناطق شد که بلافاصله با تلاش نیروها مشکل قطعی برق برطرف شد. همچنین بارش شدید و رگباری همچنین به برخی مزارع کشاورزی این منطقه هم خسارت جزئی وارد کرد.
شبانی‌نژاد، فرماندار لامرد هم گفت: تندباد روز گذشته در این شهرستان باعث سقوط هفت تیر چراغ برق و آتش گرفتن یک ترانس برق شد که بر اثر این حادثه، برق قسمتی از شهر لامرد قطع و با تلاش نیرو‌های امداد پس از چند ساعت وصل شد.
مهدی خوبیار معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به حضور نیروهای امدادی در صحنه گفت: پلاستیک، پتو و موکت بین خانوارهای آسیب دیده در این مناطق توزیع شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد