سی و نهمین دوره مسابقات قرآن ویژه دانش آموزان منطقه اوز برگزار شد

به گزارش پسین اوز، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان منطقه اوز با مشارکت آموزش و پرورش در آموزشگاه دخترانه شبانه روزی محمدعلی خضری با حضور ۳۰۰ دانش آموز در سه مقطع: ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم ۵ اسفندماه ۹۷  در این آموزشگاه برگزار شد.

مسابقات قرآنی امسال منطقه اوز در رشته قرائت و حفظ قرآن طی دو روز در دو بخش پسرانه و دخترانه  از تمامی مدارس اوز و روستاهای گلار و کهنه  با حضور ۲۰ داور همراه بود.

هدف از برگزاری مسابقات قرآن ارتقاء ترویج فرهنگ قرآن در سطح منطقه و گسترش فرهنگ قرآنی در میان دانش آموزان با توجه به تعامل خوب آموزش جهت پیشبرد فرهنگ قرآن و مفاهیم و آموزه‌های ارزشمند این کتاب آسمانی در میان دانش آموزان است.

در برگزاری این مسابقات در فضای معنوی، امام جمعه، بخشدار، مسئولین آموزش و پرورش اوز، انجمن خیریه، مدیر مسئول پسین اوز و اولیاء دانش آموزان  حضور داشتند.

در پایان مسابقات به همه شرکت کنندگان یک جلد قرآن کریم از طرف فرحناز میراحمدی به نمایندگی از خیرحاج محمدامین میراحمدی و نیز از سوی مسئولین آموزشگاه شبانه روزی محمدعلی خضری  نیز هدایایی به رسم یادبود به دانش آموزان اهداء شد. 


1 دیدگاه

  1. دولت. وتقسیمات. کشوری. دیروز

    به گزارش. خبر. گذاری. مهر. هیت. دولت. در تاریخ ۵. اسفندمه. ۹۷. با. ارتقای. وایجاد. جندین. شهرستان. بخش. وشهر. وانتزاع. والحاق. مناطق. در. ۱۳. استان. کشور. موافقت. کرد. وبرای. اجرای. ان. به. معاون. اول. واگذار نمودند. قابل. توجه. معتمدین. ومسولین. در. اوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد