شخصیت ها ، ارگان ها و ادارات درگذشت همسر نیکوکار بزرگوار عبدالقادر فقیهی را تسلیت گفتند

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند و خیر نیک اندیش جناب آقای شیخ عبدالقادر فقیهی

از شنیدن خبر درگذشت همسر جنابعالی بسیار متاثر شدیم. بنده این واقعه دردناک را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌ نمایم و از درگاه خداوند متعال برایتان صبر مسئلت دارم.

دکتر دهقان -رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اوز

*

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای شیخ عبدالقادر فقیهی،نیکوکار و نیک اندیش و همراه همیشگی فرهنگ و هنر

درگذشت همسر گرامیتان را خدمت شما و فرزندان ،وابستگان تسلیت عرض نموده،برای آن مرحومه بهشت برین و برای بازماندگان صبر و آرامش از خداوند منان خواستاریم.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرای زرنگار (خانه فرهنگ) اوز

*

تسلیت و ابراز همدردی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی دفتر اوز با بانی دانشگاه و خانواده شادروان کلثوم محمدرسول

محمدصدیق پیرزاد، رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دفتر اوز، درگذشت بانوی محترم کلثوم محمدرسول، همسر گرامی شیخ عبدالقادر فقیهی، بانی دانشگاه و نیکوکار  را تسلیت گفته و ضمن ابراز همدردی از خداوند متعال برای مرحوم طلب مغفرت و با تشکر از مراحم همسر مرحوم که در اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی اوز سهم اساسی دارند در پیام خود برای شیخ عبدالقادر، فرزندان و دیگر وابستگان آرزوی سلامتی و توفیق نموده است.

*

باسمه تعالی

وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون

ومژده ده شکیبایان را، (همان) کسانی که چون مصیبتی به آنان برسد می گویند: ما از آنِ خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم. (قرآن کریم)

جناب آقای حاج شیخ عبدالقادر فقیهی

خبر رحلت  همسر بزرگوار وخیر جناب عالی موجب تأثر خاطر و حزن اینجانب گردید.

اینجانب این مصیبت را به شما برادر گرانقدر ، خانواده و سایر بستگان آن عزیز سفرکرده  تسلیت عرض کرده و از درگاه  ایزد متعال  برای آن  مرحومه،  مغفرت و علوّ درجات و برای جناب عالی  و  وابستگان صبر و  اجر جزیل مسئلت دارم.

فرهاد اسماعیلی- مدیرکل آموزش و پرورش فارس

*

انا لله و انا الیه راجعون

خیر فرهنگ دوست جناب آقای شیخ عبدالقادر فقیهی

درگذشت مرحومه کلثوم محمد رسول همسرگرامی تان را به شما و کلیه بازماندگان تسلیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای آن مرحومه بهشت ابدی و برای شما و خانواده محترم سلامتی وخوشبختی و عاقبت به خیری راخواستاریم .

موزه مردم شناسی اوز

*

  بسم الله الرحمن الرحیم

 انالله‌وانا الیه راجعون‌

باکمال اندوه باخبر‌شدیم که جناب آقای حاج شیخ عبدالقادرفقیهیبانی اول وسرشناس دانشگاه آزاد اوز واز خیراندیشان خوشنام این شهرفرهنگ خیز درسوگ فوت یکی از‌نزدیکان خودنشسته که ضمن عرض تسلیت وتعزیت به ایشان وهمه خانواده های عزادار برای متوفی رحمت ومغفرت وبرای‌ بزرگواران غمبارومصیبت دیده‌سلامتی وطول‌عمرباعزت وصبرو‌شکیبائی‌از‌درگاه خداوند یکتا مسئلت می نماید‌.

کاریان‌کهن- سردارنوروزی

*

جناب  آقای عبدالقادر فقیهی

سالهاست که نستوه در کنار مردم ایستاده اید  و سالهاست که با غم مردم همراه حال نیز ما همگی دست در دست هم  خود را موظف به همراهی در تسلیت این مصیبت وارده  و فوت همراه زندگیتان مرحومه همسرتان  هستیم و از خداوند منان طلب رحمت و بخشش را برای آن مرحومه داریم و صبر و شکیبایی برای شما و بازماندگان آن مرحومه.

هم غم تان  ماجد

*

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

 جناب آقای عبدالقادرفقیهی درگذشت  همسر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت برای شما و سایر بازماندگان صبرو شکیبایی را مسئلت داریم.

(اداره ی کتابخانه های عمومی شهرستان اوز)

*

هوالباقی

خیر گرامی و ارزشمند جناب اقای شیخ عبدالقادر فقیهی

با نهایت تاسف در گذشت همسر گرامیتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ان مرحومه رحمت و غفران الهی وبرای حضرتعالی و دیگر بستگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

محمد حسین اتش فراز

*

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

خیر بزرگوار و نیک اندیش جناب آقای شیخ عبدالقادر فقیهی    

خبر درگذشت همسر مهربان و گرامیتان موجب تاسف و تاثر گردید . اینجانب عروج ملکوتی این بانوی پرهیزگار را خدمت جنابعالی ، فرزندان ارزشمند و سایر بستگان تسلیت عرض نموده ، علو درجات آن مرحومه و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند منان مسئلت می نمایم . روحش همواره قرین رحمت الهی و یادش همیشه گرامی باد .

 عزیزاله دال خان- سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اوز

*

«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام»

خیر ارجمند و نیکوکار گرامی جناب شیخ عبدالقادر فقیهی

مصیبت درگذشت همسر گرامیتان را تسلیت عرض نموده، غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحومه و صبر و شکیبایی و بردباری را برای جنابعالی و سایر منسوبین از خداوند منان مسئلت می نمایم.

محمدرضا رضایی- مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز

*

بنام خداوند بخشنده مهربان
انا لله و انا الیه راجعون
با قلبی آکنده از اندوه، ارتحال مرحومه مغفوره کلثوم مشروم همسر مهربان حاج شیخ عبدالقادر فقیهی و مادر گرامی جناب آقای مهرداد فقیهی را به ایشان ،سایر بازماندگان و تمامی همشهریان محترم تسلیت عرض میکنم .
روح و روانش شاد

سمیر پیرزاد

——

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
“انالله و اناالیه راجعون “
جناب آقای شیخ عبدالقادر فقیهی،خیر بزرگوار
خبر درگذشت همسرگرامی جنابعالی موجب تأسف و تألم خاطر گردید. ضمن عرض تسلیت، برای آن مرحومه مغفوره از خداوند سبحان رحمت و برای بازماندگان محترم طول عمر و صبر جمیل مسئلت می نماییم.

اداره راه و شهرسازی شهرستان اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد