ششمین همایش بزرگ پیاده روی صبحگاهی به میزبانی جمعی از معلولین اوز برگزارشد

علی تیرزن / به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ودر طی فراخوان هیات ورزش های همگانی اوز جمع کثیری از علاقمندان به ورزش صبحگاهی دراین همایش شرکت کردند.
این گردهمایی ورزشی که به هدف توسعه ونهادینه کردن ورزش های همگانی و عمومی برگزارشد با برنامه های شاد و متنوع و استقبال پرشور شرکت کنندگان همراه بود .
دراین گردهمایی ورزشی ابتدا محمدحسین آتش فرازبخشداراوز هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزش اوزتبریک گفت و ابراز خرسندی کرد که برنامه های ورزشی صبحگاهی تداوم داشته باشدوی از ورزش به عنوان یک ضرورت زندگی امررزه نام برد وگفت ورزش های همگانی می تواند موجب سلامتی ونشاط جامعه گردد.


عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز نیز هفته تربیت بدنی را تبریک گفت و نقش ورزش در جامعه را بسیار ضروری و مثبت دانست و آن را عامل تحرک ، پویایی ،همدلی و وفاق در جامعه برشمردایشان در ادامه از برگزاری کلاس آموزشی مسائل خانواده که با همکاری موسسه ندای آرامش در تاریخ ۹۷/۷/۲۹ و مسابقه کتابخوانی باهمکاری اداره ارشاد و دبیرخانه پایتخت کتاب اوز درتاریخ ۲۴ آبانماه در دانشگاه آزاد اسلامی اوز خبر داد و یوسف خادمی یکی از بازیکنان سابق تیم اوزجوان و به نمایندگی از هیت ورزش های همگانی با اهدای جوائز از رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی تقدیر کردند .
برگزاری مسابقات ورزشی نونهالان حاضر در مراسم واهدای جوائز به دست اندرکاران برگزاری همایش پیاده روی صبحگاهی از دیگر برنامه ها بود.
شرکت کنندگان در مسیر پیاده روی خوددر آرامستان شهر حضور یافتند و با قرائت فاتحه و دعا بر مزار شادروان عبدالله هاشم پور معلول فعال و موسس باشگاه فرهنگی ،ورزشی اوزجوان یاد و نام وی را گرامی داشتندوخانم فائزه رضایی از فعالین حوزه بهداشت محیط ویکی از مدیران ورزش های همگانی در وصف عبدالله هاشم متنی را قرائت نمود .
شرکت کنندگان در ششمین همایش صبحگاهی در پایان در ضیافت صبحانه سالم که توسط جمعی از معلولین به مدیریت احمدصالحی زاده تهیه و تدارک دیده شده بود حضور یافتند.


شایان ذکر است مجری برنامه محمدصادق قاسمی ضمن تشکر از همراهی اورژانس ۱۱۵ اوز و شرکت کنندگان و دست اندرکاران برگزاری ورزش پیاده روی صبحگاهی تقدیر و تشکر نمود و کتابخانه بانو ، کودک و نوجوان اوز را میزبان بعدی در هفتمین همایش پیاده روی صبحگاهی اعلام نمود .


3 دیدگاه

  1. شهروند. خدمت جناب. بخشدار محترم. ومردمی

    درطی چند ماه اخیر جناب فرماندار به اتفاق نماینده مجلس. وگروهی. از مسولین. ادارات. شهرستان. به. بخش های. مرکزی. جویم. بنارویه. صحرای باغ. واخیرا. بیرم برای. بررسی درخواستها. ومشکلات. ان مناطق رفته اند. وبه مسایل. انجاها. رسیدگی نموده اند. اما. بخش بزرگ اوز که احتیاجات ان درحد یک شهرستان است تا کنون بی نصیب مانده است. قطغا مردم. اوز. وتوابع منتظر هستند که به. خواسته ومطالبات انها. در مورد. استقرار. ادارات. دادگاه. ثبت. اسناد. دفتر پلیس ۱۰ وترمیم وبهسازی. جاده. اوز. جویم. مخزن اب ودیگر. درخواستها ومطالبات. روستاها. رسیدگی. واقدام. جدی. شود. باتشکر

  2. در جهت تقبیح جنایت صورت گرفته علیه محمد عزیز حیدری مقتول دانش آموزش معصوم و ورزشکار اسب سوار و هندبالیست بهتراست برنامه ای در روز جمعه آینده اگر شرایط جوی مناسب باشد برگزار شوند تا به نوعی تسکین برای خانواده داغدار ودوستان و اشنایان و همدوده ای های این دانش آموز باشد واز طرفی به نوعی نشان داده شود کهمردم اوز خواهان محکوم کردن این جنایت هولناک و درخواست اشد مجازات برای عاملین این قتل شوند. همچنین برای ارشاد افراد معتاد و در جهت آگاهی جوانان به خطرات اعتیاد برای خود و خانواده و جامعه بهتر است انجمن های فعال در این زمینه نیز برنامه های ورزش پیاوده برگزار نموده تا از این طریق افراد معتاد بازگشت به زندگی عادی و ترک اعتیاد تشویق شوند تا جامعه از این بلای خانمانسوز دوری نمایند. اجرای این برنامه بموازات اقدامات زیست محیطی و پیاده روی وسایر برنامه های فرهنگی رایج در اوز نیز بسیار مفید فایده خواهد بود در این زمینه کمتری خبرهای فرهنگی و ارشادی برگزار شده است

  3. در هنگام برگزاری همایش های پیاده روی خانواده ها سعی نمایند اعضای خانواده در کنار هم و بموازات هم پیاده روی نمایند اینطور نباشد که اقایون در صف اول و خانمها در فاصله ای دور تر در پشت سر آنان باشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد