شهردار اوز: زیباسازی شهر اوز آغاز شده است

شهردار اوز از زیباسازی، تغییر مبلمان شهری و ساماندهی روشنائی شهر خبر داد.

به گزارش پسین اوز، شهردار اوز گفت: شهر اوز ار نظر مبلمان شهری و زیبا سازی متحول می شود.

 

شاهرخ امیری افزود: ساماندهی روشنایی پارک نوروز، میادین انقلاب، ن و القلم، دوراهی کوره، در حال انجام و درختکاری و فضای سبز، میادین شهید سلیمانی و خیابان ها مورد توجه و اقدام می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: دیوار پارک کودک تخریب و بازسازی و بطورکلی زیباسازی شهر به ترتیب از مرکز شهر آغاز و اقدام می گردد. تابلو خوشامدگویی ابتدای شهر تغییر خواهد کرد و رنگ آمیزی و نقاشی سطح شهر انجام می گردد.

شهردار با اشاره به فرسوده بودن کشتارگاه فعلی گفت: این کشتارگاه به مکان تجاری تبدیل و کشتارگاه جدید در آرامستان جدید خواهد بود.

شهردار در این قسمت گفت: ورودی و خروجی شهر اوز زیباتر شده و از سمت گراش و لار تا دانشگاه آزاد و از سمت خنج تا هنرستان رافعی بلوار زیبا ادامه خواهیم داد.

وی در پایان اظهار داشت: کارخانه تولید آسفالت با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی می شود و اگر امکانات فراهم گردد؛ روبروی دانشگاه پیام نور پارک زیبا و جدیدی ایجاد می شود.


3 دیدگاه

  1. تقاضا. از شهردار جدید آقای. امیری

    با خسته نباشید. خدمت شهردار محترم پارک زیبا و فضای سبز جلوی. دانشگاه. پیام نور. بسیار. ضروری. است. حتی. اگر لازم. باشد. باید. با کمک شورا وخیرین. ونیکوکاران. آنرا به سرانجام. برسانید. در ضمن نور پردازی. این میدان. هم. ضعیف. است که همراه. با پارک سازی ترمیم. گرد. آقای. امیری باید. این میدان. ومحوطه وسیع دانشگاه. پیام نور. را. یادگاری. از خود بجا. گذارند

  2. کاسب. خیابان ملت اوز

    خبرهای خوب. و امید وار کننده ای از سمت شهرداری. اوز. بگوش. میرسد. اینشالله که کارها. انجام. شود. ودر حد حرف. وحدیث باقی. نماند. مردم. منتظر تحرک شهردار محترم. هستند. اینشالله

  3. خداکنه که در شهر تغییر صورت بگیره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد