شهرستان اوز میزبان جشنواره عکس کتاب

جشنواره بزرگ عکس با محوریت کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان اوز برگزار می شود.

به گزارش پسین اوز و به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایسنا)، دبیرخانه انجمن کتاب و انجمن عکاسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز با همکاری اداره آموزش و پرورش، دبیرخانه زنان و خانواده فرمانداری، انجمن تجسمی و موزه مردم شناسی با محوریت کتاب و مدرسه، کتاب و خانواده، کتاب و دانشگاه کتاب و رسانه کتاب و کودک، کتاب و هنر، کتاب و ورزش و کتاب و دین برگزار می کند.

علاقمندان می توانند برای شرکت در جشنواره عکس های خود را در بخش های مختلف همراه با نام و نام خانوادگی، شماره تماس و موضوع به شماره ۰۹۱۷۴۱۳۴۲۱۴ به پیام رسان آی گپ ارسال کنند.


1 دیدگاه

  1. سالروز جشن ارتقا. وانتظار از مسولان. ارشد اوز

    روز ۲۳ آبان سالروز جشن ارتقای اوز به شهرستان درسال ۱۳۹۸ می باشد این روز را گرامی می داریم وانتظار داریم که مسولان بعداز ۳ سال نسبت به تاسیس واستقرار ادارات دولتی ومورد نیاز مردم بیش ازین کوشا وجدی تر باشند زیرا بسیاری از اداراتی که دراوز تاسیس نشده اند در سایر شهرهای جدید استان مستقر. وبه مردم خدمت رسانی میکنند. اداراتی مانند پزشکی قانونی اداره تعاون وکار ورفاه اجتماعی. اداره ثبت اسناد. ادارات محیط زیست. وتامین اجتماعی ودر اغلب شهرهای جدید فارس دایرند اما در اوز. دایر نیستند. چرا ؟؟!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد