شوراى شهرستان اوز: از برگزارى چهارشنبه سورى خوددارى کنید

به گزارش پسین اوز ، شورای اسلامى شهرستان از مردم در خواست کرد از برگزارى آئین چهارشنبه سورى خوددارى کنند. در این اطلاعیه آمده است که:
درود و سپاس بر ایثار و از خودگذشتگی همه عزیزانی که در تلاشند تا در برابر شیوع ویروس کرونا ایستادگی کنند و تشکر از مردم صبور و همراه که شرایط موجود در کشور را درک می کنند و یار و یاور هستند.
و خواهشی صمیمانه از همگی با توجه به گسترش این بیماری مهلک در کشور برای حفظ سلامتی جان خود و سایر هموطنان عزیز لطفا در خانه مانده و اگر مجبور به بیرون رفتن هستید نکات بهداشتی و فاصله را حتما رعایت نمایید.


روزهای پایانی سال و چهارشنبه سوری نزدیک است و در این میان تمامی تلاشگران عرصه پزشکی وپرستاری شهرستان و فرمانداری و شورا و شهرداری ،دهیاریها ، بهداشت و هلال احمرو نیروهای انتطامی و بسیج و سپاه و ارگان ها و ادارات و سایت ها و رسانه ها و گروه ها و انجمن های مردمی و همه عزیزان زحمتکش نیز با تمام توان تلاش میکنند این بحران را پشت سر بگذاریم.
خواهشمندیم اخطار برای برنامه چهارشنبه سوری امسال را جدی گرفته و از هرگونه تجمع و برگزاری این مراسم دوری کنید ، آگاه هستید که مشکلات جدی و جبران ناپذیری می تواند به دنبال داشته باشد و اپیدمی رخ دهد.
از اینکه به پیام ها و توصیه ها عمل می کنید و با صبر و حوصله همراه هستید سپاسگزاریم.
به فضل خداوند متعال، امید و آرامش به زودی به جامع بر خواهد گشت .
شورای شهرستان اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد