طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اوز طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان در اولویت کار فرماندهی قرار گرفته است.پسین اوز

سرهنگ هادی محمدیان گفت: در پی اخذ گزارشات مردمی در مورد ایجاد مزاحمت و آلودگی های صوتی در اثر عبور و مرور موتورسواران بدون پلاک؛ این فرماندهی طرح امنیت اجتماعی را به محوریت مراکز آموزشی(مدارس و دانشگاهها) و مراکز درمانی و بیمارستان در دستور کار پرسنل فرماندهی قرار داد.

در این رابطه با تلاش ماموران تعداد ۶۰ دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و خودرو توقیف شد، که در بررسی های به عمل آمده مشخص گردید که از این تعداد وسائل نقلیه موتوری توقیف شده، یکدستگاه خودرو سواری و دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی بوده است. سرهنگ محمدیان افزود: همچنین یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق نیز کشف و ضبظ شد.

بالاترین مقام انتظامی شهرستان از دستگیری ۴ نفر سارق نیز خبر داد و گفت: آرامش در جامعه و بویژه امنیت مراکز آموزشی، درمانی و بهداشتی در راس برنامه های پلیس بوده و هرکس قصد اخلال در آرامش جامعه و یا خلل در نظم و امنیت جامعه بویژه محیط های آموزشی و درمانی داشته باشد با وی به شدت برخورد می شود.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اوز، با تشکر از همکاری مردم و مسئولان اظهار داشت: پلیس بطور شبانه روز برای امنیت و آرامش جامعه در خدمت آحاد مردم بوده و خواهد بود و یکی از پشتیبانان اصلی ما روحانیون عزیز و ائمه جمعه و جماعت شهرستان هستند. زیرا ما در راستای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه دین و آموزش مردم در مسیر الهی گام برمی داریم. سرهنگ محمدیان در پایان با اشاره به پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با عزت و اقتدار در میدان حضور دارد و سعی می کنیم تا اعتماد و رضایت مندی مردم صبور و محترم شهرستان اوز را تامین کنیم.


1 دیدگاه

  1. از بذل توجه جناب سرهنگ محمدیان در برقراری امنیت برای شهرستان اوز سپاسگزاریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد