علمای اهل سنت جنوب فارس در شهرستان اوز از طوفان الاقصی حمایت کردند

علما و روحانیون اهل سنت جنوب استان فارس در شهرستان اوز از فلسطین و طوفان الاقصی در تالار مدرسه عالی علوم دینی شهرستان اوز حمایت کردند.

به گزارش پسین اوز و به دعوت مرکز اسلامی فارس در مجتمع علوم دینی احمدیه شهرستان اوز، همایش همراهی با طوفان الاقصی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدلقمان مدیح ضمن تشکر از حضور مدعوین گفت: رمز پیروزی بر مشرکان، مجهز بودن به سلاح ایمان است.

وی افزود: اساس کار مسلمانان، ایمان آنان به بندگی خداست و کرامت اسلامی باید بیدار شود.

رئیس مرکز اسلامی استان فارس در پایان گفت: علما و روحانیون طلاب و مسئولان جنوب فارس شامل شهرستان های اوز، لارستان، خنج، جویم، لامرد و مهر اینجا جمع شده ایم تا پیام مردم را به فلسطین برسانیم و بگوییم ما حامی شما هستیم.

در ادامه شیخ محمدصالح انصاری امام جمعه موقت و مدیر مجتمع علوم دینی اهل سنت احمدیه شهر اوز به ذکر آمار جنایات رژیم اشغالگر قدس پرداخت و گفت: طوفان الاقصی طلسم را شکسته و نقاب ها را کنار زد و بیمار دلان را رسوا نمود.

شیخ انصاری شایعه پراکنندگان و منافقان را محکوم و افزود: طوفان الاقصی آغازی برای شجاعت مظلومان فلسطینی و پایانی بر ظلم رژیم صهیونیستی بود.

در پایان نماز مغرب اقامه و حضار به صرف شام پرداختند. جلسه که قرار بود ساعت ۱۶ آغاز شود در ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه شروع شد.

در این همایش علاوه بر روحانیون، محمد محمدی فرماندار و حسام الدین زندوی رئیس دادگستری و جمعی از فعالان اوز نیز حضور داشتند.


2 دیدگاه

  1. خدمت ریس دادگستری شهرستان. اوز

    از آقای زندوی ریاست دادگستری. اوز درخواست. داریم که استقرار اداره پزشکی. قانونی را که قول. آنرا داده اند. عملی. نمایند ونام نیکی. از خود بیاد گار گذارند. با تشکر

  2. لازم است مرکز اسلامی جنوب در شهرستان اوز مستقر شود نه در لار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد