فراخوان برای شرکت در جشنواره مطبوعات

معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه های ایران پس از یک وقفه ۱۰ ساله برگزار می شود.

به گزارش پسین اوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه های ایران به منظور ارج نهادن به تلاش ها و فعالیت های اصحاب رسانه و ایجاد رقابت سالم برای ارتقای استانداردهای رسانه نگاری برگزار می شود.

غلامرضا خوش اقبال افزود: روزنامه نگاران و اصحاب رسانه، مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و فعالان رسانه اجتماعی که در حیطه های چاپی مثل: روزنامه، هفته نامه، فصلنامه، سالنامه و برخط مانند: خبرگزاری ها، پایگاههای خبری و رسانه های اجتماعی از جمله اطلاعات و اخبار منتشر شده در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی اعم از کانال، صفحه مجازی و رسانه های کاربر محور فعالیت می کنند در قسمت رسانه های برخط و چاپی: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، طنز، مصاحبه، تیتر، عکس، گرافیک، ترجمه و برای رسانه های اجتماعی: متن، صوت و تصویر بر بستر رسانه های اجتماعی است.

بنابراین متقاضیان که آثار آنان از یکم فروردین ۱۴۰۱ لغایت آخر خرداد ۱۴۰۲ در رسانه های ملی، استان و محلی تولید و منتشر شده است می توانند آثار خود را تا پایان تیر ۱۴۰۲ ارسال نمایند.

هر فرد می تواند در ۲ بخش و در هر بخش ۲ اثر را ارسال کند. اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان در ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ می باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد