فردا اسامی برندگان عکس اعلام می شود

به گزارش پسین اوز و به نقل از موزه مردم شناسی جشنواره عکس میراث نیاکان ۳ به کار خود پایان داد و اسامی برندگان فردا یک شنبه ۴ خرداد ۹۹ به مناسبت عید فطر اعلام می شود.

در این جشنواره یک هزار و ۱۸۷ عکس مورد بررسی ۷ داور قرار گرفت. حامیان معنوی این جشنواره موزه مردم شناسی، کمیته ملی موزه های ایران، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس و هرمزگان و حامیان مالی، موزه مردم شناسی و قلعه موزه کریشکی بودند. اسامی برندگان و داوان فردا منتشر می شود.

بیانیه پایانی جشنواره عکس   “میراث نیاکان ۳

به نام خدا

جشنواره عکس میراث نیاکان ۳  توسط موزه مردم شناسی اوز  در فروردین و اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ برگزار گردید و با مشخص شدن برگزیدگان به کار خود پایان داد. اسامی برندگان در روز عید سعید فطر منتشر و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این جشنواره در راستای شناخت، معرفی و نگهداری از آثار تاریخی کشور، لزوم توجه مردم به حفظ و حراست از این یادگار گذشتگان و در شرایط ویژه‌ای که جهان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کرد برگزار شد. به همین دلیل و به خاطر ضرورت خانه نشینی، از هنرمندان درخواست گردید، عکس‌هایی که تا پیش از این بیماری و در گذشته تهیه کرده بودند به دبیرخانهٔ جشنواره ارسال کنند.

با استقبال خوب مردم از سراسر کشور، در این جشنواره    ۱۱۸۷  عکس به دبیرخانه ارسال شد که از مشارکت تک‌تک‌ شرکت‌کنندگان تشکر و قدردانی می‌شود.

گفتنی است با توجه به اینکه بیشتر عکس‌های دریافتی در روزهای پایانی جشنواره به دبیرخانه ارسال شد و نیز تعداد زیاد عکس‌ها که بیش از انتظار بود، کار داوری و اعلام نتایج بیش از آنچه انتظار می‌رفت به درازا کشیده شد که بابت تاخیر در معرفی برگزیدگان و اطلاعیه پایانی از شرکت‌کنندگان محترم و علاقمندانی که پیگیر این جشنواره بودند، پوزش می‌خواهیم.

حامیان معنوی این جشنواره، موزه مردم شناسی اوز ، کمیته ملی موزه های ایران( ICOM )  ،اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی فارس و هرمزگان  بودند و حامیان مالی این جشنواره موزه مردم شناسی اوز و قلعه موزه کریشکی فارس بودند که صمیمانه از حمایت و پشتیبانی آنان سپاسگزاری می‌شود.

آقایان سینا سیفایی از شیراز ،  بیژن پیرزاد از بندرعباس، امین بحرانی، اردشیر شفایی و ساسان پیرزاد از اوز، جعفر راستگو و هادی صدیقی از تهران،  داوری این مسابقه را برعهده داشتند که موزه مردم شناسی اوز مراتب تشکر و قدردانی خود از آنان را اعلام می‌نماید.

روابط عمومی موزه مردم‌شناسی اوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد