فرزند مرا عشق بیاموز و دیگر هیچ

به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز شعار امسال آموزش ابتدائی در مدارس این است: «فرزند مرا عشق بیاموز و دیگر هیچ.» محمدرضا رضائی که در جلسه شورای مشورتی آموزش و پرورش منطقه اوز صحبت می کرد، افزود: رسالت آموزش و پرورش بر بنای ۱- آموزش ۲- پرورش است. تزکیه و تعلیم هر دو با هم هستند و اگر جدا باشند به هدف مطلوب دست نخواهیم یافت.

رضائی از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی وتوسعه و تجهیز مدارس کشور در شهرستان های لارستان، خنج و گراش در هفته دوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: مهندس مهرالله رخشانی به شهر اوز هم خواهد آمد و احتمالاً ۲ طرح عمرانی را در کوره و اوز کلنگ زنی خواهد کرد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه اوز از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در اوز خبر داد و گفت: در این جشنواره از خیرین قدردانی می شود. و با همت نیکوکاران منطقه مراسم جالبی برگزار خواهد شد. رضایی با بیان اینکه مدرسه پسران هاشمی کوره از صفر تا ۱۰۰ توسط نیکوکار محترم هاشمی بازسازی می شود گفت: مهندس رخشانی کلنگ آن را به زمین خواهد زد و همچنین کلنگ ساخت دوره دوم متوسطه در مجتمع آفرینش نیز کلنگ زنی می شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد