فرماندار، اهدا کننده کتاب و کتابخانه گنج شایان لار در استان برتر شدند

فرماندار ویژه لارستان، اهداکننده کتاب و کتابخانه گنج شایان شهر لار عناوین برتر را در سی و یکمین دوره هفته کتاب در شیراز اخذ و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پسین اوز و به نقل از فرمانداری ویژه لارستان در سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار داریوش دهقان فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های لارستان به دلیل تعامل سازنده با اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، تشکیل منظم جلسات انجمن کتابخانه های عمومی، نظارت و ارزیابی دقیق وضعیت کتابخانه ها، حضور منظم و موثر در جلسات انجمن، بررسی مسائل و مشکلات و اقدام در رشد و توسعه کتابخانه های عمومی شهرستان لارستان، پیگیری مصوبات انجمن، جذب اعتبارات لازم برای ساخت کتابخانه های شهرستان و به طور کلی اهمیت به حوزه فرهنگ عمومی به عنوان فرماندار نمونه و برتر حوزه کتاب در استان فارس شناخته شد.

عبدالکریم ناطقی اهل لار با اهداء بیش از یک هزار جلد کتاب به کتابخانه های لارستان به عنوان خیراندیش برتر استان و کتابخانه گنج شایان شهر لار نیز به عنوان کتابخانه برتر استان فارس معرفی گردید.

نامبردگان در آئین ویژه ای با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار، محمدحسین فیروزی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گروهی از فرمانداران، کتابداران و روسای ادارت کتابخانه های عمومی استان مورد تقدیر قرار گرفته و لوح سپاس دریافت کردند.

در همین آئین کتابخانه مشارکتی میرزائی فیشور شهرستان اوز و فاطمه گل حقیقت کتابدار کتابخانه برتر شدند و از امین کوه پیما رئیس بنیاد مسکن شهرستان اوز به دلیل همکاری مورد تقدیر قرار گرفتند.

از اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اوز و دبیرخانه پایتخت کتاب انتظار بود که با توجه به موقعیت و مقام اوز در کتاب، برترین های اوز در موارد مختلف بیشتر بود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد