فرماندار اوز: خیرین بزرگترین سرمایه های شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز و به نقل از خبرگزاری مهر، فرماندار شهرستان اوز گفت: خیرین بزرگترین سرمایه های این شهرستان هستند. علی اصغر علی پور افزود: خیرین در بخش های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی بسیار فعال و اثرگذارند و از زمان ارتقاء بخش اوز به شهرستان خیرین توانسته اند زیرساخت های عمرانی را شکل دهند.

فرماندار شهرستان اوز با اشاره به اینکه شهرستان نوپای اوز از نظر راه و جاده فقیر است اظهار داشت: برای بهبود وضع راه های شهرستان دو هیات امنای خیرین راهساز زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی و فرمانداری تشکیل شده است.

فرماندار اوز: خیرین بزرگترین سرمایه های شهرستان اوز

وی اضافه کرد: این هیات امناها در کنار اعتبارات ملی و استانی و سه درصد نفت و گاز، سعی خواهند کرد بهسازی مسیر اوز به مرکز استان را از اوز، کهنه، کوره، هیرم و سه راهی بنارویه جویم را بهسازی کند.

علی پور اضافه کرد که اوز به عنوان یکی از ۷ شهرستان تازه تاسیس در استان فارس است که تاکنون ادارات و سازمان های مختلف را به صورت مستقل در آن مستقر ساخته ایم که مکان این ادارات توسط خیرین مهیا و ساخته شده است که جای تشکر را دارد.

بالاترین مقام اجرائی و سیاسی شهرستان اوز در پایان گفت: ما در بخش فرهنگی حرف برای گفتن زیاد داریم و دریافت نشان برتر یونسکو توسط کتابخانه اندیشه افتخاری دیگر برای استان و شهرستان است.


1 دیدگاه

  1. خدا قوت اقای فرماندار

    اینشالله هر چه زودتر دادگاه ثبت اسناد واملاک پزشکی قانونی واداره منابع طبیعی که بسیار لازم هستند در شهرستان میتقر شوند با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد