فرماندار عنوان کرد: آماده‌باش کامل شهرستان اوز و اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی

فرماندار شهرستان اوز گفت: اکنون منطقه اوز در وضعیت هشدار قرار دارد، بنابراین همه در آماده‌باش کامل باشند و محدودیت‌های کرونایی درشهرستان نسبت به گذشته شدیدتر اعمال می‌شود.

علی اصغر علی پور، صبح امروز (۲۶ تیرماه) در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه شهرستان اوز در مرز هشدار کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: همه اوزی ها، مدیران و مسئوولین دستگاه‌های اجرایی و اداری باید در یک شرایط آماده‌باش کامل همه امکانات، خدمات و نیروی انسانی خود را در خدمت به پیشگیری، آگاهی‌بخشی در راستای مقابله با کرونا قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه همه بضاعت شهرستان در خدمت ستاد پیشگیری از کرونا ویروس در منطقه قرار دارد، افزود: برگزاری هرگونه تجمع که با مصوبات ستاد کرونا از جمله مراسم عروسی و تعزیه ، نماز جمعه و جماعات و … مغایرت داشته باشد کاملا ممنوع و با عوامل آن برخورد قضایی می شود.

علی پور با بیان اینکه تاکنون ۹ نفر بدلیل برگزاری مراسمات مختلف به مراجع قضایی معرفی شدند ؛ گفت: در این مراسمات بعلت جلوگیری و ممانعت از برخورد پلیس با برگزارکنندگان از ۴ قبضه سلاح غیرمجاز استفاده شده که توسط نیروی انتظامی ثبت و درج گردیده و عاملین به مراجع قضایی معرفی و در همین میان دو تالار عروسی و یک باغ در سطح شهرستان اوز پلمپ شدند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان اوز با تاکید بر اینکه وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ کاملا مشخص است و بنابراین هیچ توجیه، مماشات و کوتاه آمدنی از ناحیه هیچ فردی از مصوبه‌های ستاد کرونا را نداریم، گفت: محدودیت‌ها و مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا از امروز در شهرستان‌ به شکل شدیدتری اعمال می‌شود.

فرماندار اوز با اشاره به تغییر رویکرد برای تأثیرگذاری بیشتر پیشگیری‌ها در راستای مقابله با کرونا درسطح منطقه، اظهار کرد: نیروی انتظامی علاوه بر کنترلی که بر دوربین‌ها دارد، نسبت به استقرار واحدها در مبادی ورودی که منع ورود خودروهای براساس رنگ بندی کرونایی است، اقدام کرده و کنترل می کند و برای متخلفان جریمه اعمال شده و اگر قرار است کسی تخلف کند، خودرو متوقف و به پارکینگ هدایت می شود؛ زیرا دیگر پیامک‌های ارسالی و جرایم اثرگذار و بازدارنده نیست و تاکنون ۵۰ خودرو در منطقه اوز شامل جریمه اعمالی مصوبه ستاد کرونا شده اند.

وی در پایان از عموم همشهریان عزیز خواست نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و با حضور در مراکز واکسیناسیون طبق شرایط سنی اعلامی از سوی مرکز بهداشت و درمان شهرستان نسبت به واکسینه کردن خود اقدام تا انشااا هر چه زودتر با شکست این ویروس منحوس با همکاری شما عزیزان به روال عادی زندگی و معیشت برگردیم.


1 دیدگاه

  1. قابل توجه مسئولین محترم دیروز جمعه ۲۵تیر ماه صدای ساز و کرونا از هر گوشه به گوش می رسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد