فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز در بیدشهر : دهه مبارک فجر دهه آزادی است

به گزارش پسین اوز وبه نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اوز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز گفت: دهه مبارک فجر دهه ای است که ما مردم ایران از زیر سلطه استکبار و طاغوت خارج و به زیر پرچم اسلام که برمبنای اندیشه الهی بنا شده، وارد نمود.برپایه این گزارش

جناب سرگرد پاسدار فضل اله سلمانپور در نماز جمعه دیروز بیدشهر، با اشاره به سالروز بازگشت پیروزمندانه امام خمینی(ره) به کشور گفت:  امام خمینی(ره) در وصیت نامه خود هدف از انقلاب اسلامی را تحقق و انتشار کلمه لا اله الا الله و استکبارستیزی در سطح جهان بیان نموده است.

وی با تبریک اغاز دهه مبارک فجر، رژیم پهلوی را تنها حکومت شاهنشاهی است که با کمک استکبار جهانی برسر کار آمد و دست نشانده بیگانگان بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان سخنانی رهبری که هرکس ایران را دوست دارد از اسلام ستیزی دست بردارد، خاطر نشان کرد: قدرت کنونی ایران اسلامی را مدیون دین اسلام است چرا که هیچ یک از پادشاهان گذشته نتوانستند کاری برای مردم انجام دهند و مردم مارا عزتمند کنند.

وی ادامه داد: حب وطن خب خوبی است اما هدف والاتر، دین ما یعنی دین اسلام است. این دین به ما می گوید قوی باشیم و زیر یوغ استکبار و طاغوت نرویم. اگر می خواهیم این شعار تحقق یابد همه باید مانند منطقه خودمان شیعه و سنی در کنار هم در راستای مقابله با استکبار بایستیم و فعالیت کنیم.

سرگرد پاسدار سلمانپور تصریح کرد: سردار عزیزمان شهید حاج قاسم سلیمانی می گوید همه ی مردم ما باید حول محور مقابله با دشمن وحدت داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن کیست؟ دشمن مشترک مسلمین و حتی ادیان الهی چه کسی است، تصریح کرد: از نظر قرآن و محاسبات عقلانی می فهمیم که دشمن مشترک اصلی استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار است، کشوری که بر مبنای تفکر صهیونیستی اداره می شود و آمریکا به آن ارادت خاصی دارد و رابطه این دو همان رابطه شیطان و اطاعت از شیطان است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بر مبنای حکومت شیطان بناشده گفت: همه ی کارای رژیم صهیونیستی بر مبنای شیطان و اهداف شیطانی است و کشورهای عربی و حکام آن ها که مقامات این رژیم کودک کش را عزیز میشمارند و احترام می‌گذارند،  نمی توانند مدافع خوبی برای مسلمین باشند. اما در مقابل تفکر جمهوری اسلامی، نهضت انقلاب اسلامی در سال ۴٢ امام خمینی(ره) دوچیز فرمودند یکی اینکه شاه باید برود و رفت به حول قوه الهی و دوم اینکه رژیم شیطانی صهیونیستی نیز باید از بین برود که ان شاءالله تحقق خواهد یافت.

سرگرد سلمانپور درپایان سخنان خود با تشکر از امام جمعه محترم بیدشهر و نمازگزاران محترمنت گفت: پایگاه مقاومت بسیج نبی اکرم(ص) بیدشهر راه اندازی شده و هدف اصلی آن کمک به مردم در همه ی زمینه ها است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد