فروشگاه زنجیره ای افق کوروش اوز افتتاح شد

به گزارش پسین اوز، اولین فروشگاه زنجیره ای افق کوروش اوز سه شنبه ۳۱ تیرماه ۹۹ با مدیریت مسعود معصوم زادگان افتتاح شد.

فروشگاه  افق کوروش اوز ۱۵۳ فروشگاه در منطقه ۲ شرکت زنجیره ای افق کوروش در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

مصعوم زادگان گفت: در این فروشگاه برای ۶ نفر اشتغالزایی شده است. همچنین فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش در سراسر کشور با حذف واسطه ها و بهبود نظام توزیع در افزایش تخفیف به مشتریان و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم است. فروشگاه مجهز به رادیو افق کوروش بوده  و همراهان می توانند با استفاده از لینک رادیو افق کوروش از آخرین جشنواره ها و اخبار و اتفاقات روز باخبر شوند.

در ضمن قرعه کشی افق کوروش به صورت هفته ای و با طرح سه ماه قرعه کشی که از ۲۶ تیرماه الی ۲۶ شهریورماه ادامه داشته و هرشب یک برنده ۵۰ میلیون تومانی، ۵ برنده ۵ میلیون تومانی و ۴۹۵ برنده ۵۰۰ هزار تومانی از سهام افق کوروش در شبکه نسیم می باشد.

فروشگاه  زنجیره ای افق کوروش اوز واقع در اوز- بلوار امام خمینی- حدفاصل شهید احمدپور و میدان نون والقلم- مقابل مجتمع در حال ساخت ۷ طبقه، آماده خدمت رسانی به مردم شهرستان اوز می باشد.   


3 دیدگاه

  1. عرض تبریک خدمت برادران معصوم زادگان و برایشان آرزوی موفقیت دارم

  2. این فروشگاه بک کار شخصی وخصوصی برای خود افراد است جنبه عمومی ندارد

  3. اوزی با انصاف

    مبارک باشد. البته خیال کردم اداره ای ویا موسسه ای عام المنفعه. ایجاد کرده اند درشهرهای مختلف اخیرا این فروشگاههای بزرگ دایر میشوند. ووفرهنگ زندگی مصرفی. را ترویج میدهند وکار وکاسبی سوپرمارکتهای کوچک. را کساد میکنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد