فوتسال بانوان اوز قهرمان مسابقات هفته تربیت بدنی

*فوتسال بانوان اوز قهرمان مسابقات هفته تربیت بدنی*
ریک دوره مسابقات فوتسال بانوان که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزارگردید تیم فوتسال بانوان نصر الف اوزتوانست مقام قهرمانی این بازیها را به دست آورد.
در این مسابقات تیم های فوتسال بانوان شهرستان خنج ، شهرستان گراش ، بندرعباس ، مراغ ، کهتویه ، کوهخرد، هنگویه ، کنارسیاه و دو تیم نصر الف و ب از اوز در دو گروه با هم به رقابت پرداختند که پس از برگزاری دور اول این بازیها چهار تیم نصرالف اوز و منتخب کوهخرد از گروه اول و دو تیم فوتسال بندرعباس و کهتویه از گروه دوم به دور بعد صعودکردندو پس از بازی ضربدری این چهار تیم دو تیم نصرالف اوز و تیم بندرعباس توانستند بر حریفان خودپیروز شوند و به دیدار پایانی این دوره از مسابقات راه یابند و دو تیم کهتویه و منتخب کوهخرد برای رده بندی به دیدار هم رفتند .
در دیدار فینال پس از یک بازی جذاب و دیدنی تیم فوتسال نصرالف اوز توانست حریف خود را شکست دهد و قهرمان این دوره از بازیها شود و تیم کهتویه نیز در این مسابقات با غلبه بر منتخب کوهخرد به مقام سوم دست یافت .
این مسابقات به میزبانی شهر اوز به مدت دو روز زیرنظر اداره ورزش و جوانان وهیات فوتبال بخش اوز در سالن ورزشی میراحمدی برگزار گردید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد