فیشور قهرمان مسابقات والیبال شش جانبه سده خنج

تیم والیبال نوجوانان آوای فیشورباحضور در مسابقات والیبال روستای سده خنج با شکست دادن حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت.

دراین مسابقات شش تیم آذرخش سده ، پیبا خنج ، آوای فیشور، ماهان محلچه قلعه سده و آرت ارد بصورت دو گروه  با هم به رقابت پرداختند که پس از رقابت تیم های شرکت کننده در دور اول از هرگروه دو تیم به مرحله بعدصعودکردند که در نهایت بعد از دیدارهای چهار تیم راه یافته به دور نیمه نهایی دو تیم آوای فیشور و پیبا خنج توانستند با غلبه بر حریفان خود به مرحله نهایی این مسابقات راه یابند که در بازی پایانی تیم خوب و شایسته نوجوانان آوای فیشور توانست در سه ست پیاپی تیم پیبا خنج را شکست دهد و مقام اول مسابقات شش جانبه روستای سده را به دست آورد در این بازیها تیم آذرخش سده پس از پیباخنج به مقام سوم  قناعت کرد.

این مسابقات به مدت دو روز به میزبانی روستای سده خنج در سالن المپیک این روستا برگزارگردید.

اسامی تیم نوجوانان آوای فیشور: پریاعزیزی، ایمانه قلی پور، فاطمه طاهری، سمیراعزیزی، الهام محمدی، کوثرعزیزی، زهراشرفی، حدیث شریف پور، یمنا وخشور،عالیه عسکری، پردیس شریف پور و  مناعمادی / مربی سمیره حقیقت ، سرپرست : فاطمه جمالی


4 دیدگاه

  1. دهکویه. لارستان. به شهر. ارتقا. پیدا. کرد

    با مصوبه. دولت. درتاریخ ۸. اسفندماه. امسال. روستای. دهکویه. لارستان. با ۴۵۰۰. نفر جمعیت. به. شهر. ارتقا. یافت. نماینده. لارستان. اعلام. نمودند که. برای. این. ارتقا. پیگیری. مستمر. داشته. است. جهت. اطلاع. دلسوزان. اوز

  2. امراله مهماندوست

    چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که هر دو در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشند؟
    چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (لارستان + گراش + لامرد + مهر + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا …
    چرا …
    چرا …
    چرا …
    این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس ( قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) می باشند اشتباه بزرگ غیر قابل جبرانی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج مرکز شهرستان خنج تا شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از مسیر راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند +خنج) را که محاسبه کنید از حدود ۳۹ کیلومتر تا ۴۹ کیلومتر می شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتری شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار گرفته اند. شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهرخنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل استقرار ادارات کل برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار می گرفت.

  3. امراله مهماندوست

    ۱- مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از۹۵% از آبی است که دربارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه دربخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نام تنگه بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را با احداث بندی (سدی) خاکی بگیرم اینجانب از اینکه مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود سهم خلیجی می شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاچه فصلی در شهر خنج شهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توان به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    ۲- آرزوی اینجانب از تاریخ ۱۳۷۰/۱۲/۲۲ تا تاریخ ۱۳۷۶/۰۷/۳۰ که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس بوده ام یا از تاریخ ۱۳۷۶/۰۸/۰۱ تا تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۲ که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز بوده ام یا از تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۳ تا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و قاضلاب شهری کلان شهر شیراز هستم یا درآینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور(شهرهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج) بوده است آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج بوده است چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه فصلی کفه خنج به دست می آید می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری دراطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاچه فصلی کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد.

  4. آخرین تصمیم قوه مقننه برای استانی شدن انتخابات برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی ایران اشتباه محض است چون با این طرح فقط مردم مراکز استانها درمجلس شورای اسلامی ایران نماینده خواهند داشت و مردم بقیه شهرستان های غیر از مردم ساکن در مراکز استان ها در کشور نماینده درمجلس شورای اسلامی ایران نخواهند داشت البته تاکنون نیز فقط مردم شهرستان لار در مجلس شورای اسلامی ایران نماینده داشته اند و مردم شهرستان های خنج و اوز و گراش فاقد نماینده ای درمجلس شورای اسلامی بوده اند کار صحیح این است که بدون توجه به جمعیت و مذهب و دین اکثریت مردم ساکن در هر شهرستان به مردم هر شهرستان یک نماینده درمجلس شورای اسلامی ایران اختصاص دهند تا مردم هر شهرستانی در کشور نماینده ای واقعی در مجلس شورای اسلامی ایران داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد