قدردانی مسئولین از اتاق اصناف بخش اوز

به مناسب روز ملی اصناف بخشدار، شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی، نیروی انتظامی، معتمدین، انجمن نواندیشان، هلال احمر، اداره راه و شهرسازی، اداره ورزش و جوانان و خبرنگاران از زحمات مسئول دفتر نمایندگی اتاق اصناف اوز و نائب رئیس اتحادیه خواربار لارستان عبداله معصوم نژاد و کارکنان و اعضای اتاق اصناف قدردانی کردند.

در این جلسه بخشدار ضمن تبریک این روز، اصناف را پایه و اساس کارهای کشور دانست. چون خیلی از کارها از قبیل تامین کالا و مایحتاج جامعه فقط اصناف می تواند سامان دهی کند و دولت کار نظارت را انجام می دهد و اصناف را بدنه هر شهر دانست. وی با توجه به خشک سالی  به صرفه جویی در مصرف آب تاکید کردند.

سروان دری نیز از معصوم زادگان رئیس اتاق اصناف درخواست داشتند تا بیشتر بر صنف های شهر نظارت داشته باشند مثل صنف طلا فروشان که باید سر ساعت مقرر مغازه ها را تعصیل تا حادثه ای رخ ندهد.

عباسی رئیس اداره راه و شهرسازی نیز اظهار داشت: که در صدد پیگیری اخذ زمینی برای اتاق اصناف هستیم. و به ترتیب حاضران در این جلسه سخنانی عنوان نمودند و این روز را به اتاق اصناف اوز تبریک گفتند.

در پایان عبداله معصوم نژاد ضمن تشکر از مسولین که این روز را گرامی داشته اند از حمایت های همه دوستان به خصوص شورای چهارم که در تشکیل اتاق اصناف در شهر اوز همکاری لازم را با اینجانب داشته اند همچنین از شورای پنجم و انجمن نواندیشان  که در این مدت یاری دهنده اتاق اصناف بوده اند، سپاسگزاری نمود. وی عملکرد ۳ ماه سال ۹۷ را برای حاضرین تشریح کرد. و برای تداوم داشتن این نمایندگی در شهر از خیرین و مسئولین تقاضای همکاری نمودند.

از سوی بخشداری و شورای اسلامی شهر با دادن لوح تقدیر از آنها قدردانی به عمل آمد.  

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد