متخصصان جدید در بیمارستان های اوز، خنج، بیرم و لار

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان ۳۱ متخصص جدید به بیمارستان های شهرستان های لارستان، خنج و اوز افزوده می شود.

محمدهادی شمسائی معاون درمان دانشکده و رئیس بیمارستان امیدوار اوز گفت: امسال موفق به جذب ۳۱ پزشک متخصص در مجموعه بیمارستان های علوم پزشکی شده ایم.

شمسائی توزیع پزشکان متخصص را به شرح زیر اعلام کرد: متخصص بیمارهای اعصاب یک نفر، ارتوپد یک نفر، متخصص پوست یک نفر، قلب و عروق یک نفر، توان بخشی یک نفر، جراح کلیه و مجاری ادرار یک نفر، جراح مغز و اعصاب یک نفر، روان پزشکی دو نفر، بیهوشی دو نفر، رادیولوژی دو نفر، طب اورژانس سه نفر، جراح عمومی سه نفر، زنان و زایمان چهار نفر، داخلی یک نفر وکودکان ۷ نفر، معاون درمان دانشکده و رئیس بیمارستان امیدوار اوز با بیان این که گسترش خدمات درمانی یکی از اهداف ماست گفت: با حضور این متخصصان، درمانگاه ها، امور درمانی، جراحی و اتاق عمل بیمارستان ها فعال تر می شوند.

وی با اشاره به این که متخصصان همگی فارغ التحصیل دانشگاه های مطرح کشور هستند، تصریح کرد که همه متخصصان در قالب طرح ضریب کا بوده و بنابه نیاز در بیمارستان های شهرهای لار، اوز، بیرم و خنج خدمت می کنند.


2 دیدگاه

  1. سهمیه اوز .......6

    بالاخره روشن نشد چند نفر ازین پزشکان سهم شهرستان اوز شده است

  2. امیدوارم مردم وچار بیماری و مشکلات جسمانی نشوند اما تخصیص این پزشکان به بیمارستانهای منطقه خبر بسیار خبر خوبی بود و انتطار داریم رتبه بیمارستان اوز به جایگاه قبلی حود ارتقا یابد و این مسئله موجب میشود که بیماران مجبور نمیشوند برای درمان به سایر شهرها در این شرایط بسیار اقتصادی و مالی مساقرت نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد