مجمع خیرین دانشگاه ساز می تواند مشکل گشا باشد

به گزارش پسین اوز، حجت الاسلام دکتر سیدسجاد نیک خو نماینده ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان فارس به اتفاق حجت الاسلام امیری از کارکنان دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه به اتفاق دکتر زارع رئیس دانشگاه آزاد واحد لارستان و حجت الاسلام عباسی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد لارستان در نشستی با امام جمعه، رئیس شورای شهرستان و شهر اوز و عضو شورای استان، سرگرد سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سرگرد مجردی جانشین فرماندهی سپاه، راه پیما مسئول حراست فرمانداری، شریفی مدیر دفتر نماینده در مجلس، هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، معصوم نژاد رئیس اتاق اصناف و اعضای هیات امنای دانشگاه در تالار شیخ سعدی دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزاری شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت: استفاده از ظرفیت ها روش کاری ماست و ما مدیون مردم و بویژه خیرین هسیتم. عبدالعزیز خضری افزود: پیشنهاد می شود؛ انجمن خیرین دانشگاه ساز تشکیل و ریاست عالیه دانشگاه به شهرستان اوز آمده و از اقدامات و توانمندی های این مرکز بازدید کند. وی در ادامه خواستار افزایش رشته و ایجاد مقطع کارشناسی ارشد و مجوز استخدامی نیروها شد.

حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه طی سخنان بسیار کوتاه اظهار داشت: در همه موارد ماباید همدل بوده و وحدت را فراموش نکیم.

جعفر راستگو عضو شوراهای استان، شهرستان و شهر گفت: دانشگاه آزاد اوز سرشار از انرژی و پتانسیل جدید است و هر بار که به دانشگاه می آییم شاهد نوآروی هستیم.

محمدصدیق پیرزاد رئیس هیات امنا با خاطره ای از مرحوم آیت اله سیدمجتبی موسوی لاری به وحدت شیعه و سنی در منطقه اشاره کرد و ساخت دانشگاه آزاد اوز را با دست خالی نتیجه مدیریت صحیح آقای خضری و تلاش هیات امناء و کمک خیرین دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، سابقه فرهنگی مردم اوز را تشریح و از شیخ عبدالعزیز قاضی زاده به عنوان یکی از منادیان اثر گذار وحدت دانست و از مسئولان درخواست کرد نگاه ویژه به دانشگاه اوز داشته باشد.

فرزاد شریفی مدیردفتر نماینده ضمن تاکید بر وحدت و تحسین دانشگاه آزاد اوز، خواهان ترقی و پیشرفت دانشگاه شد. سرگرد سلمانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز جایگاه فرهنگی اوز را ستود و اظهار داشت: در این شهرستان مدارس دینی و دانشگاه ها به خوبی عمل کرده و وضعیت فرهنگی مساعد است و انتظار توجه مسئولان فرادستی به دانشگاه اوز است. در ادامه دکتر فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر پروانه پدرام معاون دانشگاه، دکتر راضیه شمسی عضو هیات علمی، حجت الاسلام عدالتی، حجت الاسلام امیری و عبداله معصوم نژاد نیز نکاتی درباره فرهنگ و دانشگاه آزاد اوز ابراز داشتند.

حجت الاسلام دکتر نیک خو طی سخنانی گفت: برای بار دوم به اوز می آیم و الحمداله شاهد تغییرات مثبت هستم. خوشبختانه مسئله وحدت ایران حل شده است. ولی دشمنان در پی خدشه دار شدن وحدت هستند. وی ضمن اشاره به شهادت سلیمانی گفت: خدمات وی در سوریه، عراق و ایران زبانزد و وحدت آفرین بود. دکتر نیک خو با ابراز امیدواری از این که اختلافات سیاسی هم کنار برود گفت: امروز صدای اسلام خواهی و آزادی خواهی گسترش یافته است. نماینده ولی فقیه در امور دانشگاه های آزاد فارس در ادامه اظهار داشت:

۱-مجمع خیرین دانشگاه ساز بسیار طرح جالبی است و می طلبد طرح توجیهی آن توسط دانشگاه اوز تدوین و ارائه تا پیگیری شود.

۲-کمبود رشته ها از طریق واحد لارستان پیگری و در غیر این صورت اعلام تا اقدام شود.

۳-برای تامین پرسنل نیز از طریق دانشگاه مادر اقدام شود و یا در جلسه آتی روسای دانشگاه ها مطرح تا تصمیم گیری شود.

۴-از هیات امناء خیرین ریاست و کارکنان و هیات علمی دانشگاه آزاد اوز تقدیر و مراتب به مقامات اعلام می شود.

جلسه ۲ ساعته با صلوات پایان یافت و به امام جمعه، رئیس هیات امناء و رئیس دانشگاه اوز لوح تقدیر اهداء شد.


2 دیدگاه

  1. اوزی دبیر اموزش وپرورش

    شهر اوز با داشتن چند دانشگاه ونداشتن دانشجوی کافی ظرفیت ان برای دانشگاه کامل است الان در ایران صندلی های دانشگاههای دولتی هم خالی است لطفا بیش ازین دنبال دانشگاه سازی در اوز نروید تا امکانات خیران عزیز صرف دیگر نیازمندی های شهرمان شود دانشگاه کافی است

  2. اندر حکایت دانشگاه در اوز

    برادر جان دانشگاههای اوز چندان کیفیت علمی ندارند وتعداد انها هم به اندازه کافی است بهتر است همشهریان نیکو کار دیگر دنبال دانشگاه ساختن نباشند اوز به کارهای عمرانی وزیر ساختی مانند را سازی وبهداشت ودرمان بیشتر از این دانشگاهها نیاز دارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد