مدرسه عالی احمدیه اوز میزبان دهمین همایش پیاده روی صبحگاهی

*مدرسه عالی احمدیه اوز میزبان دهمین همایش پیاده روی صبحگاهی*

در هوای ابری و نیمه بارانی ۲۶ بهمن ماه جمع کثیری از علاقمندان به ورزش و سلامتی در پی فراخوان هیات ورزش های همگانی در اولین ساعات صبحگاهی مقابل مدرسه دینی امام شافعی تجمع نمودند و راس ساعت ۶/۳۰ بصورت گروهی مسیر خیابان های منتهی به مدرسه عالی احمدیه را طی نمودند ، شرکت کنندگان پس از پیاده روی گروهی در مسیرهای تعیین شده در محوطه پارگینگ مدرسه احمدیه تجمع نمودند و به نرمش و حرکات ورزشی پرداختند . در این گردهمایی ورزشی که از سوی مسئولین شهر و استقبال خانواده های شرکت کننده همراه بود  نونهالان و نوجوانان زیادی نیز حضور داشتند در این برنامه  ورزشی ابتدا قرآن توسط یکی از نوجوانان شرکت کننده تلاوت شد سپس شیخ صالح انصاری مدیر مجتمع مدرسه علوم دینی امام شافعی و از علمای برجسته منطقه ورزش و داشتن جسم و روان سالم و تندرست  را از دیدگاه اسلام و قرآن برای حاضرین تشریح نمود و اظهار داشت که انبیاو بزرگان دین بر امر ورزش و جوانمردی تاکیدفراوان داشته اند وی در ادامه گفت همه ما نیاز به ورزش داریم ورزشی که دلها را به هم نزدیک و موجب وحدت ، همدلی و همبستگی همه آحاد جامعه گردد ،  وی همچنین  بطور خلاصه  تاریخچه مدرسه عالی احمدیه و موفقیت های این مدرسه دینی در پرورش عالمان دینی از گذشته تا حال را بیان داشت و در پایان ابراز امیدواری نمود که ورزش بتواند در کل جامعه نهادینه و موجب سلامتی روح و روان و شور و نشاط اجتماعی گردد.

معرفی موسسه سفیران تندرستی که یک موسسه و   سازمان مردم نهاد اجتماعی است و اخیرا با همکاری اداره ورزش و جوانان اوز مجوز آن از سوی اداره ورزش و جوانان ایران صادره شده است از دیگر برنامه های این همایش بود. در ادامه برنامه مسابقات  شاد و متنوع بین نونهالان و بزرگسالان برگزار شد که این برنامه ها سخت مورد توجه و تشویق حاضرین قرار گرفت .اهدای جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان همچنین به کارین کریما خردسال ترین شرکت کننده با یکسال ونیم  و خدیجه جمشیدون مسن ترین شرکت کننده با بیش از هفتادسال سن و تجلیل از همراهی هایی اورژانس ۱۱۵ اوز از دیگر برنامه های دهمین همایش پیاده روی صبحگاهی اوز بود و پایان بخش این گرهمایی ورزشی حاضرین در فضای مملو از شور و نشاط در ضیافت صبحانه که توسط مدرسه عالی احمدیه ترتیب داده شده بود شرکت کردند.

 این همایش ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیت ورزش های همگانی و به میزبانی مدرسه عالی احمدیه اوزبه بهترین شکل ممکن  با شعار تحصیل ، تهذیب و ورزش برگزار گردید .

شایان گفتن است مجری توانای این همایش محمدشریف حسینی از مدرسه عالی احمدیه بود که صادق قاسمی عضو ثابت همایش های ورزشی ایشان را در اجرای برنامه همرایی نمودند .


1 دیدگاه

  1. همشهری. حاضر. در صحنه. بودم. بسیار. عالی. برگذار. شد. اما. خواهش. دارم که. روحانیت. اوز. وبه. خصوص. جناب. صالحی. در باره. مطالبات. مردم. اوز. ومساله. ارتقای. بخش. اوز. هم. هر از گاهی. صحت. ته. نمایند. در تمام. مناطق. روحانیون. مطالبه. گر. درخواستهای. مردم. هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد