مدیران برتر دستگاه های اجرایی شهرستان اوز معرفی شدند

سه مدیر برتر دستگاه های اجرایی شهرستان اوز، فروغ هاشمی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیروز هاشم پور مدیر اداره ورزش و جوانان و علی اصغر رضایی مدیر آموزش و پرروش و دو کارشناس برتر حسین آذری کارشناس آموزش و پرورش و ثریاکمال کارشناس فرمانداری در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی  معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش حمیرا  نامدار خبرنگار پسین اوز، در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مدیران و روسای شهرستان اوز در سال ۱۴۰۱ به منظور معرفی و تجلیل از دستگاه های برتر در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان فارس با حضور ایمانیه استاندار فارس به صورت وبینار روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ در تالار فرمانداری شهرستان اوز برگزار و از برترین ها تقدیر به عمل آمد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز در این آیین گفت: در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مدیران و روسای شهرستان اوز در سال ۱۴۰۱  شش اداره در سطح یک، دو اداره در سطح سه و مابقی ادارات در سطح دو بوده اند.

فتحیه قناعت پیشه شاعر بنام لارستانی به مناسبت انتخاب فروغ هاشمی به عنوان مدیر برتر سروده زیر را ارسال کرده است:

این  زن که گًشود راه های بن بست

با عشق؛  چراغ ِ روشنایی در دست

این  زن که میان شهر افراشته قد

بنگرکه فروغ ِ شهرمان هاشمی است

 


2 دیدگاه

  1. والدین دانش آموز. اوزی

    واقعا که آموزش. وپرورش اوز هم باید. برتر باشد ؟؟ زیرا اغلب دانش آموزان آن. در کنکور سراسری. در دانشگاههای معتبر. دولتی. وارد میشوند واز نظر افت وکیفیت تحصیلی هم. هیچ. کم و کاستی. ندارد !!!

  2. لاری وسپاس. از فرماندار محترم. لارستان

    فرماندار. لارستان هم به عنوان فرمانداری. برتر استان فارس. انتخاب شدند ایشان. در طول یک ماه. قریب به ده. روز. آن. در مسافرت. تهران. وشیراز برای. پیگیری. مطالبات. مردم. لارستان. است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد