مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس: نمره اوز در مورد ایفای حقوق شهروندان و توسعه فرهنگی عالی است

به گزارش پسین اوز؛ مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس به اتفاق کارشناسان این دفتر عصر روز چهارشنبه سوم مرداد ۹۷ در تالار بخشداری با گروهی از مسئولان، بانوان فعال و اصحاب رسانه دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست که علی اصغر علی پور معاون فرمانداری ویژه لارستان آنان را همراهی می کرد، با سخنان فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد. وی از توانمندی های بخش بویژه بانوان به نیکی یاد کرد و گفت: بانوان در اوز توانسته اند در امور فرهنگی و اجتماعی مشارکت فعال داشته باشند. بخشدار اوز ضمن سپاس ازحضور مدعوین و مهمانان اظهار داشت: وقت شناسی در بخش اوز نهادینه شده است و انتظار است که همه وقت را رعایت کنند. محمدحسین آتش فراز به معرفی بخش اوز پرداخت و حضور نیکوکاران را نعمت دانست. وی تعامل مردم و مسئولان را بهترین صفت این بخش برشمرد. آتش فراز در پایان از اصحاب رسانه و نشریات موجود در اوز سپاسگزاری کرد. در این جلسه فریبا صالحی رئیس شورا، خدیجه فقیهی نژاد دبیر انجمن دوستداران کودک، بهرام رفیعی دبیر انجمن ادبی تائب، ابراهیم احمدی مدیرمسئول پیام اوز، احمد خضری مدیر مسئول پسین اوز، محمدصدیق پیرزاد عضو شورای سرپرستی اوز، فوزیه زارع مسئول کتابخانه اندیشه، محبوبه مساح کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش، عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد، فوزیه توانگر مدیرعامل موسسه همیار سلامت روان، غیاث پور از بانوان فعال اجتماعی، نازنین حبیی مسئول هنرهای تجسمی، فرزانه نورافشان، سیدیوسف حسینی رئیس ورزش و جوانان، محسن مرادی دوچرخه سوار هر کدام در وقت محدود در مورد حوزه فعالیت خویش و چشم انداز توسعه فرهنگ و کتابخوانی و آسیب های اجتماعی در بخش اوز صحبت کردند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان از اوز و مردم بخش اوز به عنوان یک شهر فرهنگی نام برد. علی اصغر علی پور افزود: وقتی وارد شهر می شویم و میدان «ن والقلم» را مشاهده می کنیم احساس می کنیم که وارد شهر قلم و فرهنگ شدیم. مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس با ابراز خرسندی از این که در جمع مردم با فرهنگ اوز قرار دارد به معرفی همراهان پرداخت و گفت: دکتر لیلا پرنیان مشاور، دکتر علی نظری رئیس گروه، اجتماعی دکتر کریمی رئیس سازمان مردم نهاد و دکتر مسیحی رئیس دبیرخانه دفتر، مرا در این سفرهمراهی می کنند. بتول معلم افزود: من در سفرها بسیار درگیر مشکلات و مسائل مربوط به آسیب های اجتماعی می شوم و الحمداله امروز در شهر اوز بسیار امیدوار و حالم بسیار خوب است چون مردم نیک اندیش و بافرهنگ را زیارت می کنم. لارستان و بویژه بخش کهن اوز سرشار از برنامه های فرهنگی و هنری است که امید، نشاط و اعتماد به نفس را در افراد بوجود آورده و باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود. اقدامات در شهر اوز آنقدر جذاب و چشمگیر است که می طلبد وزیر کشور به اینجا بیاید و شهر اوز را الگو قرار دهد. بخش اوز و لارستان در مورد مسائل حقوق شهروندان و کودکان نمره عالی دارد.


3 دیدگاه

  1. ایشان. پیشنهاد. داده اند که. لازم. است. اقای. وزیر کشور. را برای. بازدید بخش فرهنگی. اوز. به. شهرما. دعوت. نمایند. این. پیشنهاد باید از طرف مسولین. شورای شهر. وهمه. معتمدین. وفعالین. اجتماعی. در بخش. وشهراوز به فال نیک گرفته شود. وبرای اجرا وعملی کردن ان. اقدام. وپیگیری. نمایند

  2. عالى است ، ما فعلا جز شهرستان چیزى نمى خواهیم امیدواریم با آمدن این مسئول این کار ما آسان تر شود

  3. حضور ایشان غنیمت است واز آقایان خضرى وپیرزاد که در هر مجلسى وجلسه اى از ارتقاء اوز یاد مى کنند تشکر مى شود واقعا باید از هر مسئولى تقاضا کرد حالا چه مربوط باشه یا نباشه تا اینکه ان شاالله عملى بشه ۷

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد