مدیرکل راه و شهرسازی لارستان: مطالبه‌گری مردم باعث توسعه پایدار است

به گزارش پسین اوز، اداره کل راه و شهرسازی لارستان امسال هم از اصحاب رسانه به طور شایسته تقدیر کرد.

به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی تجلیل از اصحاب رسانه به صورت شهرستانی برگزار شد و در ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۲۰ مرداد ۹۹ مدیرکل و مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان میزبان اصحاب رسانه شهرستان های اوز و گراش بودند.

پسین اوزمدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مورد جاده‌های شهرستان اوز گفت: حق باشماست شهرستان اوز از نظر محور مواصلاتی فعلاً در وضعیت خوبی قرار ندارد. وی گفت: از سمت شهرستان گراش جاده دوبانده با همکاری شورا، شهرداری انجام شده و مورد بهره‌برداری است. یعنی از لار -گراش و اوز جاده دوبانده و ایمن است.

از سمت خنج با همکاری نماینده مردم در مجلس و فرمانداران اوز و خنج از خنج  تا حسین آباد دوبانده می‌شود، و ۳۵ کیلومتر نیز تا سه راهی  ارد ساخته و به دوبانده تبدیل می‌شود و از سه راهی ارد تا اوز نیز ادامه خواهد یافت.

 بنابراین در آینده محور خروجی غربی از اوز تا خنج نیز دوبانده خواهد شد و سمت شمال ضمن سپاس از خیرین نماینده مردم در مجلس و فرماندار دو جلسه برگزار و هیئت امنا ها تشکیل شده است.

ابتدا از شهر اوز تا سه راهی کهنه به صورت دو بانده ساخته می شود.  سپس از سه راهی کهنه تا هیرم و از هیرم تا بختیارویه که هیئت امنا تاسیس و اقدامات لازم شروع کرده است. یک و نیم کیلومتر اول از اوز توسط شهرداری آغاز شده و سه و نیم کیلومتر بعدی نیز توسط راه و شهرسازی و خیرین اقدام می گردد.

بنابراین فصل خوبی در بحث محورهای مواصلاتی شهرستان اوز رقم خواهد خورد. در مرحله بعد سعی می کنیم در اولین فرصت مسئولان وزارتی را به شهرستان اور آورده تا از نزدیک اقدامات را ملاحظه و شهرستان از بن‌بست خارج شود.  محمدرضا باقری فرد با اشاره به اینکه راه اساس توسعه پایدار است گفت: اگر موضوع جاده و راه  در شهرستان اوز حل شود به طور یقین شهرستان نوپای اوز در مرحله پیشرفت و توسعه قرار می گیرد. وی در مورد مسکن نیز اظهار داشت: با تلاش توانسته ایم شهرک مسکونی در خارج از محدوده تاسیس کنیم که در حال حاضر با توجه به توپوگرافی و بررسی لازم به زودی مکان یابی شده و انشاالله شهرک ساخته می شود.  مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مورد مشکل جاده‌ای مقابل دانشگاه آزاد گفت: این موضوع تحت بررسی است و انشاالله سعی می کنیم مشکل را برطرف سازیم.

پسین اوزباقری فرد در ادامه اظهار داشت: ما به کمک رسانه نیازمندیم. مردم باید مطالبات خویش را بشناسند. هر زمان که ما با واقعیت و یا واقع بینانه و با نظر مردم عمل کردیم در کارهایمان موفق شدیم. چون مطالبه‌گری به مطالبه‌گر و مطالبه شونده کمک می‌کند مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ظرفیت و توانمندی دو شهرستان اوز و گراش را ستود و تاکید کرد که باید از این توانمندی ها بهره ببریم. وی در مورد مسائل شهرستان گراش نیز به تفصیل صحبت کرد.

قبل از سخنان مدیر کل راه و شهرسازی احمد خضری مدیر مسئول پسین اوز، مرتضی اسماعیلی مدیر مسئول مربوطی، عبدالعزیز خضری مدیر مسئول پیام دانش، احمد خودکامه، ناصر دلخوش، مسعود غفوری و محمد خواجه پور اصحاب رسانه شهرستان گراش، مریم سمیعی، حمیرا نامدار، پروانه پدرام، شیما رحمانپور از پسین اوز  و پیام دانش و فاطمه آهنی از گراش دیدگاه‌ها و پیشنهادات خویش را اعلام کردند. در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدیه به مسئولان و لوح تقدیر به اصحاب رسانه شهرستان های اوز و گراش در ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه پایان یافت. احسان تابنده به عنوان مدیر مسئول روابط عمومی معرفی و از خدمات مصدق مسئول قبلی که به سمت مدیریت بحران اداره کل راه و شهرسازی منصوب شده بود قدردانی گردید.


3 دیدگاه

  1. با توضیحات مدیرکل اوز از طریق گراش وخنج وجاده بلوک جادهایش دوبانده واتوبان میشود به نظرم ایشان خیلی خوشبین هستند درشرایط سخت وبی پولی دولت جاده شیراز لار بندر هم کماکان ول معطل است تا برسد رافرعی اوز بلوک که دوبانده بشود

  2. چشم من ازین وعده ووعیدهای جاده دوبانده در اطراف اوز اب نمیخورد این حرفها برای این کارهای سنگین وپر هزینه تنها دلخوشی ایجاد میکند ولی نا امید نیستم

  3. ایشون تواین ۴،۵ سال ازاین وعده وعیدا زیاد دادن،به عمل کاربرآید به سخنرانی نیست…..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد