مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری در جمع بانوان اوز

زهرا یقطین مدیر کل زنان و خانواده استانداری فارس به دعوت فرمانداری و دفتر زنان و خانواده فرمانداری اوز در جمع بانوان تاثیرگذار این شهر حضور یافت.

به گزارش پسین اوز و به نقل از طیبه نامی مشاور فرماندار در امور زنان و خانواده اوز، به مناسبت دهه فجر در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ زهرا یقطین مدیر کل زنان و خانواده استانداری فارس به همراه کارشناسان امور زنان و خانواده استانداری خانم ها ابراهیمی و مشکل گشا در سالن فرمانداری اوز با روسای زن ادارات، مشاور و کارمندان زن فرمانداری و جمعی از بانوان تاثیر گذار در یک جلسه صمیمی حضور یافتند.

شروع جلسه با قرائت قرآن توسط فرزانه دژگام و ارائه گزارش و اقدامات حوزه بانوان توسط طیبه نامی انجام شد.

انسیه گلابی بخشدار مرکزی، روسای ادارات و مدیران نظرات خود را در مورد مسائل و مشکلات حوزه بانوان مطرح و یقطین راهکار و پیشنهاد خود را در خصوص موضوعات مطرح شده بیان نمودند.

شرکت در همایش بانوان تاثیرگذار در سالن پرورش فکری کودکان، صحبت های گلابی بخشدار مرکزی و چند نفر به نمایندگی از بخش بیدشهر،  اهدا لوح و جوایز به روسای ادارات، اهدا لوح به طیبه نامی از طرف استاندار محترم، پخش کلیپ اقدامات اداره ها در حوزه بانوان، بازدید از موزه عروسک های ملل، بازدید از موزه مردم شناسی، بازدید از کارگاه تولیدی لباس محلی خانم امانی در فیشور از دیگر برنامه ها بود.

دف نوازی حلیمه جنیدی و سرود صلوات بر حضرت محمد (ص) به مناسبت مبعث از دیگر برنامه هایی بود که شادی را به جمع حاضر اهدا نمود. همچنین مجری گری این برنامه با دکتر فروغ هاشمی بود.

در پایان طیبه نامی از محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز که با حمایت هایشان از حوزه فعالیت های بانوان ارزشمندی این قشر را وزین نموده اند، احمد امینی معاون فرماندار، حاج آقا عدالتی، انسیه گلابی و ثریا کمال که با همراهی شان باعث دلگرمی هستند، امیری شهردار اوز، اداره آموزش و پرورش، شورای شهر، کانون پرورش فکری کودکان، موزه عروسک های ملل، موزه مردم شناسی، اداره ارشاد و همه عواملی که در برگزاری این مراسم همکاری و همراهی کردند نهایت تشکر و قدردانی را داشتند.

 


2 دیدگاه

  1. تقاضا. از خانم فروغ. هاشمی

    بسیار خوب. از حانم‌ فروغ هاشمی. انتظار میرود. نسبت به انتخاب یک نفر خبرنگار برای صدا وسیما فارس ویژه شهرستان اوز. با هماهنگی. فرمانداری. اقدام. نمایند. زیرا. اوز در صدا وسیما فارس. در حالت بی خبری. است و اخباری از شهرستان ما. درشیراز. شنیده نمی شود

  2. قابل توجه زنان مسول. در اوز

    باید مسولین زن در شهرستان. اوز. بتوانند. ازین. جلسات ومسافرت. مسولین استانی کمال استفاده. راببرند. وبرای. شهرستان.مطالبه ودرخواستی. داشته باشند. در غیر. اینصورت. این جلسات و ارتباطات فراموش. خواهد. سد وچیزی. عاید. مردم وزنان. اوز نخواهد. شد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد