مسئول جدید هیات فوتبال بخش اوز معرفی شد

سیدیوسف حسینی مسئول اداره ورزش و جوانان اوز طی مراسمی در محل سالن کنفراس این اداره مهرداد پیشداد را به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال بخش اوز معرفی کرد.

در این مراسم حسین طارمی زاده مسئول هیات فوتبال لارستان، عبدالحمید پیشداد دبیر و حاجیان مشاور عالی این هیات به همراه جمعی از معتمدین و پیشکسوتان ورزش شهر و منطقه اوز و مسئولین تیم های فوتبال اوز و توابع حضور داشتند. ابتدا سید یوسف حسینی به حاضرین خیرمقدم گفت و سپس مهرداد پیشداد را به عنوان مسئول جدید هیات فوتبال بخش اوز به حاضرین معرفی نمود و از خدمات میلاد پیشداد مسئول سابق هیات فوتبال تقدیر و تشکر نمود. وی در این مراسم گفت: برای رشد و پویایی ورزش بخصوص فوتبال در منطقه نیاز به برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است که امیدواریم مسئول جدید هیات فوتبال اوز بتواند با درایت  و مدیریت خود و با یک برنامه ریزی مدون و منظم راه رشد و توسعه فوتبال در منطقه هموار نماید.

سپس حسین طارمی زاده رئیس هیات فوتبال لارستان از فوتبال اوز به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری نمود فوتبال اوز بتواند به جایگاه شایسته خود در لارستان و فراتر از آن دست یابد. عبدالحمید پیشداد دبیر هیات فوتبال لارستان نیز گفت: تغییر در مسئولین هیات های فوتبال بخش های  شهرستان لارستان از برنامه های هیات فوتبال لارستان بوده که امیدواریم با این تغییرو  تحول بتوانیم فوتبال کل منطقه لارستان را به پویایی و پیشرفت مضاعف برسانیم. حاجیان از مشاورین هیات فوتبال لارستان نیز در این مراسم گفت: ورزش به تنهایی یک فرهنگ است که اگر این فرهنگ خوب مدیریت شود جامعه از آن سود خواهد برد.

مهرداد پیشداد مسئول هیات فوتبال بخش اوز با تشکر از حسن اعتماد مسئولین فوتبال لارستان به خود گفت امیداوارم بتوانم با حمایت های مسئولین و همکاران خود گام های موثری برای رشد و توسعه فوتبال در مطنقه برداریم.

در پایان حکم یک ساله مسئولیت هیات فوتبال بخش اوز به مهرداد پیشداد تقدیم شد و ازمیلاد پیشداد مسئول سابق هیات فوتبال این بخش با اهدای لوح سپاس از طرف اداره ورزش و جوانان اوز تقدیر و قدردانی به عمل آمد. شایان گفتن است میلاد پیشداد مسئول سابق فوتبال بخش اوز در این مراسم حضور نداشت.

خبرتکمیلی مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید هیات فوتبال بخش اوز در صفحه ورزش پسین اوز متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد