مستندات و طرح های نامزدی پایتخت کتاب

به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز  مستندات و طرح های نامزدی پایتخت کتاب اوز در آذرماه جمع آوری، تنظیم و تدوین و به دبیرخانه پایتخت کتاب کشور تحویل شد.

 فروغ هاشمی با اعلام این که هدف ما ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است و کسب عنوان پایتختی کتاب در اولویت کاری ما قرار ندارد اظهار داشت: لازم است از اعلام حمایت و همکاری مهندس تبادار استاندار، حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس، آتش فراز بخشدار، کراماتی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، دانشگاه های پیام نور و آزاد و نشریات پسین و پیام اوز، کتابداران، مسئولان ادارات بخش اوز، از جمله اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، انجمن ها و اعضای محترم گروه پایتخت کتاب، هنرمندان، نویسندگان و همه مردم خوب بخش اوز، و روستاهای تابعه بویژه فیشور، گلار و بیدشهر که امسال نامزدی روستای دوستدار کتاب شده اند سپاسگزاری می شود.

هاشمی در پایان گفت: مستندات و طرح ها در قالب ۴۳ طرح و ۲۵۰ صفحه تنظیم و ارسال شده است. و جا دارد از هیات اجرایی متشکل ار ابراهیم احمدی، مهران عسکری، محسن مهرآوران و اینجانب و عوامل زحمتکش در این برنامه مهسا ایزدی، گلی برازنده، جعفر کمالی و محمدشریف کریم پور و اعضای گروه پایتخت کتاب سپاسگزاری شود. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد